Skip to main content

500 extra premium punten

  • May 3, 2017
  • 8 reacties
  • 366 Bekeken

Ik kreeg een kaart van jullie voor 500 extra premium club punten maar op site krijg ik als bericht :

U hebt geen toegang tot deze toepassing
Het spijt ons, maar u hebt niet de juiste toegangsrechten om gebruik te maken van deze toepassing.

Wat ben ik dan met zo'n kaart ?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

RedsFan
Forum|alt.badge.img+4
  • May 3, 2017
Je bent daar niets mee, is gewoon om je te laten weten dat je 500 punten krijgt voor uw verjaardag ... ook in april zo een kaart gekregen.

  • Auteur
  • Apprentice
  • May 3, 2017
Heb jij ook geen toegang tot Mijn Premium Club ?

Martin
  • May 3, 2017
Via http://proximus.be/myproximus heb ik toegang tot premiumclub
stuur eens een PB zodat ze kunnen nakijken wat de oorzaak is dat je geen toegang hebt.

Privébericht sturen naar Proximus team kan je door
te klikken op deze link hier > https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

  • Auteur
  • Apprentice
  • May 3, 2017
Ok, heb ik gedaan.

  • Auteur
  • Apprentice
  • May 15, 2017
Nope, geen antwoord gekregen op het PB, we zijn 11 dagen verder 😞

RedsFan
Forum|alt.badge.img+4
  • May 15, 2017
Zijn je 500 ptn nog niet bijgekomen op de premiumclub of heb je nog geen toegang ?

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • May 18, 2017
Hey, stuur je ons je klantnummer even via je PB?

  • Auteur
  • Apprentice
  • May 31, 2017
Ok, heb ik gedaan