Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Ik probeer al enkele weken mijn waardebon van ici paris Xl in te ruilen via de website, maar volgens hen klopt de code niet of is deze niet meer geldig. Mijn bon is nog geldig tot 7 augustus, dus zou nu toch nog aanvaard moeten worden...
Hallo, wanneer we va proximus tv een film willen huren, hebben we problemen met het beeld, het beeld speelt 15 seconden perfect, daarna 15 seconden bibberend beeld en telkens zo verder. gewoon digitaal kijken of een opgenomen programma speelt perfect af, iemand dit ook al voorgehad?
Ik kan op myproximus geen verbruik zien. Zowel niet in de app als online. Hoe los ik dit op?
Beste, Ik heb al een tijdje een herlaadkaart van Proximus.Tot nu geen probleem. Op dit moment staat er 3.20 euro op de kaart. Als ik verder informeer dan zou het nummer geblokkeerd zijn en zou ik me moeten registreren. Ik vind dit eigenaardig omdat ik dit nu plots dien te doen. Ik kan mijn gegevens in MYPROXIMUS bekijken maar zien geen verdere info. Ik zou niet weten hoe ik me via MYPROXIMUS moet registreren. Dank bij voorbaat Groetjes Ludo
Ik heb al enkele jaren Norton 5 en instaleer die steeds via myproximus. Nu heb ik vandaag een format gedaan van een pc hier in huis en als ik Norton wil activeren krijg ik de melding dat men productsleutel niet geldig is. Daardoor kan ik Norton maar op 4 van de 5 machines gebruiken wat niet de bedoeling kan zijn. Ik heb reeds 2 maal contact gehad met de helpdesk van proximus en ook al met Norton maar geen van beide kan of wil het oplossen. Hoe kan dit opgelost raken?
Kreeg in de week een mail aan dat ik extra datavolume kreeg voor mijn GSM... ik natuurlijk in de wolken. Wat bleek komt er ook een prijsverhoging aan omwille van die data verhoging... Dit heb ik niet gevraagd.!!! Ik wil nu m'n abonnement bekijken en dingen eventueel annuleren en ik kan al een week niet meer op "My Products"... Kreeg dit als mooi antwoord op de site "Dear user, due to a technical problem it is temporary not possible to access this application. Our apologies for this inconvenience. "Ze kunnen beter investeren in hun site dat alle bazaar beter werkt. Als een proximusmedewerker dit leest graag die extra datavolume annuleren. Dit heb ik niet nodig.!!! Indien dit niet word gedaan overweeg ik naar vikings te gaan. heb ik al langer op't oog. De discussie die ik wil starten is : heeft er nog iemand vikings?
Beste, ik ben vandaag aan het downloaden aan minder dan 1MB/s. Lijkt me veel te laag. Het kan niet aan de wifi liggen want ik werk op mijn vaste computer die met een kabel is aangesloten. Kunnen jullie een oplossing vinden? Merci
Geen flauw idee hoe dit mogelijk is : symbool telefoon met x voor geen verbinding maar ik ontvang wel sms (en ik kan ook mijn Pay&Go niet opladen)
Proximus is teleurstellend tegenwoordig, in april een upgrade naarTuttimus genomen (was reeds klant), vandaag steeds niet 100% in orde, wel sturen ze sms dat alles in orde komt, korting gekregen maar als je services niet voor 100% kan benutten wat is daar dan het voordeel van? Nu is mijn vast telefoonnummer wederom veranderd , amai zeg wat moet een mens nog doen, en hoeveel keer moet ik nog bellen???
Bij ons op de zaak maken we gebruik van Proximus TV. Wanneer de televisies (die door de PC gestuurd worden via ethernet=>HDMI connector) in de toonzaal spelen, krijgen we via de decoder en TV die in de lounge staat steeds storing. Het beeld is nog nauwelijks zichtbaar (blokjes, lijnen, haperingen) én het geluid valt deels en vaak weg. Decoder is rechtstreeks met een ethernetkabel aangesloten. Alle kabels, pc, tv's en connectoren zijn nieuw, en de televisietoestellen in de toonzaal (die dus enkel een signaal via de pc krijgen) werken steeds goed. Het is enkel wanneer 1 van deze toestellen ingeschakeld is, dat de decoder problemen krijgt. Wanneer er geen filmpjes worden afgespeeld op de TV, maar gewoon een kopie van het bureaublad word weergegeven krijgt de decoder ook al een probleem. Weet er iemand wat ik zou kunnen proberen om dit op te lossen?
Sinds enkele dagen krijgen wij een zwart scherm als we Netflix willen opstarten. We gaan dus naar kanaal 57 waar Netflix op staat. We krijgen het beginscherm van Netflix en als we op start drukken krijgen we een zwart scherm en gebeurt er niks meer. De decoder staat dan ook geblokkeerd (geen back kunnen doen en dus ook geen andere zenders kunnen kiezen). Iemand die weet hoe dat komt en dus een oplossing kan geven?
Krijg ik een mail van play and gold met een link naar u tube die niet werkt. Dan staat er dat ik een app moet downloaden, maar die werkt enkel voor telefoon, niet voor een pc of laptop. Hoe zit het nu? Ben ik mijn opgespaarde punten kwijt? Ben ik verplicht om via gsm van jullie diensten gebruik te maken om hiervan te mogen genieten? Kan ik niet meer meespelen wanneer ik dit niet via gsm wil doen? Ik heb trouwens de indruk dat ik niet de enige ben met klachten. Blijkbaar is er zelfs een probleem om de waardebonnen die je met de goudstukken kan kopen om deze in te cashen. Wat is er allemaal aan de hand?
Beste, een nieuwe iMac gekocht, en sindsdien kan ik geen TV meer kijken via safari. Ik krijg het bericht dat dit niet gaat wegens auteursrechtelijke problemen. Ik heb dan ook geprobeerd via firefox, met de silverlight plugin, maar zelfde probleem. firefox ondersteund teven niet meer de plug-ins omdat de veiligheid niet meer kan gegarandeerd worden, je kan nog wel een oude versie downloaden, maar ook dan werkt het niet. Kennelijk loopt proximus achter met de toepassing van de nieuwe technologie. Is er een oplossing voor dit probleem?
Ik begrijp dat internet comfort tot maximum 100 mbps aan snelheid kan geven Akkoord, maximum dus. Op het 1ste verdiep 18 mbps en beneden, dichter bij de modem, hoogstens en vrij uitzonderlijk, 26 mbps. Toch een beetje veel onder het maximum. En, neen, er is niks fout zegt de helpdesk van Proximus. Hoogstens ben ik als klant fout. Graag toch een oplossing die iets ander is dan kanaal veranderen en zo van die dingen, want helpen doet dat niet
PROXIMUS IS EEN FUCKING FRAUDE BEDRIJF. Zopas naar mediamarkt geweest,ik heb mijn pay and go kaart laten veranderen naar een andere provider,maar had ze gisteren nog herladen er staat 34 euro op.ik kom juist thuis kijk naar de belwaarde,niet te geloven,ik ben alles kwijt van geld en kaart onmiddellijk afgesloten,terwijl er was gezegd dat ik mijn 34 euro zou kunnen spenderen in de volgende 24u.ik ben juist 15 minuten thuis van mediamarkt.ik zal niet na laten overal verhaal te halen over de frauduleuze praktijken van proximus en die aan het licht te brengen via krant,televisie of andere kanalen.ik lees hier heel veel over proximus.VOOR PROXIMUS ZELF ONTHOU ME MAAR GOED NIET IEDEREEN LAAT MET ZIJN VOETEN SPELEN,TOT BINNENKORT MAFFIABEDRIJF.
ik kan niet inloggen op de proximus app op mijn ipad, de inloggegevens worden niet aanvaard
bij laatste decoder update had ik verschillende films nog op de harde schijf staan dat ik wou zien maar na update waren die weg na verschillende keren (7tal keer)0800 nr te hebben gebeld en enkele weken later nog steeds geen films terug was nochtans beloofd door medewerkers proximus dat deze terug konden gezet worden verschillende keren werd lijn test gedaan en ook moest de decoder herop gestart worden maar de films bleven achter wege nu regelmatig is het menu van welke films gaan spelen niet zichtbaar ook maar eens voor bellen er werd voorgesteld een happy house bezoek ik krijg er bevestiging voor 03 aug maar 2 dagen later een sms dat het bezoek geannuleerd is terug 0800 nr bellen krijg ik te horen dat ik het geannuleerd heb wat dus zeker geen waar was ik kreeg te horen dat ik een nieuwe afspraak kon krijgen maar nu pas 12 aug dus al een grote maand ben ik van het kastje naar de muur gestuurd geweest vandaag bel ik (21h03)dat ik een probleem onder vind met mijn login bij m
Beste, Wij hebben over 2 maand het contract met Proximus stopgezet, krijgen nu nog altijd facturen? Nu staat er zelf dat we een vast nummer hebben, terwijl we dit nooit gehad hebben?????!
ik heb me een huawei p9 gekocht een paar maanden geleden , en ondanks dat het een los toestel is is hij toch vodaphone branded, wat ik niet snap en eerlijk gezegd ook niet fijn vind ( welk is het nut anders van een los toestel te kopen ) , mijn smartphone werkt nog altijd op android 6 terwijl 7 al meerdre maanden uitgebracht is , via telefoon kunnen ze me niks vertellen wanneer ik eindelijk die update ga krijgen, zelfs bij de klantendienst van huawei waren ze verwondert dat ik die update nog niet heb ( zonder update heb ik een verouderd toestel gekocht en dat was niet de bedoeling ) , dus stel ik de vraag effe hier , wanneer kan ik nu eindelijk mn toestel bijwerken ?
Een tijdje geleden schreef ik me in om de nieuwe decoder te testen. Die zou eind augustus bezorgd worden, na verwittiging van Proximus. Vandaag deed ik een upgrade naar W10 en vroeg en kreeg daarbij hulp van een Proximus medewerker. Ook om mijn Outlook accounts terug in orde te maken. Achteraf kreeg ik om één of andere reden terug de uitnodiging te zien i.v.m. het decoder testen. Ik meende dat ik best nog eens bevestigde. Daarna kreeg ik echter een bevestiging dat ik me uitgeschreven had en dat was helemaal de bedoeling niet. Na ruggespraak met het call-center stel ik hier mijn vraag of iemand dit terug recht kan zetten. Met dank bij voorbaat.
Normaal zou vanaf 01/08 mijn mobiel internet verhogen van 3GB naar 5GB. Echter heb ik hier nog niets van gemerkt, als ik mijn verbruik bekijk via de app van Proximus. Kan dit eens bekeken worden?
Gisteren 2 reacties ontvangen . Ik kan ook daarop niet reageren ik heb telkens een account nodig die ook niet werkt. Ik kan ook ge ander pastoors aanvragen( blijft maar draaien maar er gebeurt niets) en op webmail moet ik ook een Proximus account invullen (nooit moeten gebruiken dus ik vul mijn account van 'myroximus' in en dat werkt ook niet een account aanmaken gaat ook niet. Wat nu?
Zijn er sinds gisterenavond en zeker deze morgen problemen met skynet webmail ? Ik probeer aan te loggen via mijn ipad en safari dus ,op skynet webmail, met ingave paswoord en userid en na lange wachtijd bericht "unknown error". Cookies al eens verwijderd, maar zonder positief resultaat. Is er een probleem, nog iemand anders die dat vaststelt ?
probleem om WIFI verbinding te maken met tablet GALAXY tab A model SM T 550.blijft onveranderd. Telkens ik met mijn tablet WIFI verbinding probeer via proximus fon, wordt ik onmiddellijk uitgelogd en zoekt mijn tablet andere hotspots. ook in de proximus winkel weet men niet hoe een bepaalde instelling vermoedelijk moet gewijzigd worden in mijn tablet graag help aub
Beste, Vorig jaar (2016) in de maand juli zijn wij overgeschakeld naar Proximus omdat deze voordeliger bleek te zijn. Bij ons contract, hebben we ook een laptop mee gekregen. Door deze laptop, zitten we nu voor twee jaar (dus nog een jaar) vast aan Proximus. Echter zijn we helemaal niet tevreden over de diensten/ kwaliteit van Proximus. Wij hebben hoe dan ook, continu problemen met onze digicorder en internet. Die leidt zijn eigen leventje, neemt op wat het wilt opnemen (series is daarvan een heel groot probleem), internet valt af en toe weg en tot slot was de knop ook nog eens afgebroken van de digicorder. Wat hebben we nu gedaan, we zijn naar de Proximus winkel gegaan waarbij ze ons, per post, een nieuwe digicorder hebben opgestuurd. Deze heeft mijn moeder geïnstalleerd zoals het hoort. Deze is nieuw van vandaag en we hebben nog steeds niet op een goede manier tv kunnen kijken. Na een minuut of twee begint het beeld te haperen, te flitsen om vervolgens uit te vallen zodat we z
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.