Skip to main content
Beantwoord

Blokkering van mijn herlaadkaart

  • August 5, 2017
  • 2 reacties
  • 122 Bekeken

Beste,

Ik heb al een tijdje een herlaadkaart van Proximus.Tot nu geen probleem.
Op dit moment staat er 3.20 euro op de kaart.
Als ik verder informeer dan zou het nummer geblokkeerd zijn en zou ik me moeten registreren.
Ik vind dit eigenaardig omdat ik dit nu plots dien te doen.
Ik kan mijn gegevens in MYPROXIMUS bekijken maar zien geen verdere info.
Ik zou niet weten hoe ik me via MYPROXIMUS moet registreren.

Dank bij voorbaat
Groetjes
Ludo

Beste antwoord door Martin

heb je uw kaart al geidentificeerd
zie hier voor uitleg:
https://www.proximus.be/nl/id_cr_prepidentif/particulieren/producten/r-orphans/identificatie-van-je-prepaidkaart.html?v1-shorturl&v6=identificeren

MyProximus registreren is nog iets anders namelijk:
https://login.belgacom.be/MBPWeb/mbp/registration?execution=e2s1
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • Antwoord
  • August 5, 2017
heb je uw kaart al geidentificeerd
zie hier voor uitleg:
https://www.proximus.be/nl/id_cr_prepidentif/particulieren/producten/r-orphans/identificatie-van-je-prepaidkaart.html?v1-shorturl&v6=identificeren

MyProximus registreren is nog iets anders namelijk:
https://login.belgacom.be/MBPWeb/mbp/registration?execution=e2s1

  • Auteur
  • Apprentice
  • August 5, 2017
Dank u Martin,
Ik diende dus gewoon opnieuw 1 euro extra op mijn kaart te zetten.
Ik heb dit inmiddels gedaan en alles werkt perfekt nu!!
Tks

Ludo