Een tijdje geleden schreef ik me in om de nieuwe decoder te testen. Die zou eind augustus bezorgd worden, na verwittiging van Proximus.
Vandaag deed ik een upgrade naar W10 en vroeg en kreeg daarbij hulp van een Proximus medewerker. Ook om mijn Outlook accounts terug in orde te maken.
Achteraf kreeg ik om één of andere reden terug de uitnodiging te zien i.v.m. het decoder testen. Ik meende dat ik best nog eens bevestigde.
Daarna kreeg ik echter een bevestiging dat ik me uitgeschreven had en dat was helemaal de bedoeling niet.
Na ruggespraak met het call-center stel ik hier mijn vraag of iemand dit terug recht kan zetten.
Met dank bij voorbaat.
Beantwoord
Tester van nieuwe decoder
Beste antwoord door ThomasP
Hey Leo, ik heb net bevestiging gekregen dat je nog steeds bent opgenomen in de lijst voor het testen van de V6 decoder. 👍
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.