Skip to main content
Beantwoord

Skynet webmail

  • July 28, 2017
  • 9 reacties
  • 1618 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
Zijn er sinds gisterenavond en zeker deze morgen problemen met skynet webmail ?
Ik probeer aan te loggen via mijn ipad en safari dus ,op skynet webmail, met ingave paswoord en userid en na lange wachtijd bericht "unknown error".

Cookies al eens verwijderd, maar zonder positief resultaat.

Is er een probleem, nog iemand anders die dat vaststelt ?

Beste antwoord door Martin

Via android (smartphone en tablet) en op windows laptop werkt het inderdaad wel.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

9 reacties

Martin
  • July 28, 2017
Inderdaad geeft bij mij "unknown error"

Ik heb ook hetzelfde probleem met Unknown error bij inloggen sinds gisteravond!!

De laatste tijd zijn er wel meer problemen met Skynet webmail.
Kan Proximus hier iets aan doen??

Martin
  • July 28, 2017
Als ze zo verder doen werkt iedereen met gmail i.p.v. proximus.mail 🤔

  • Apprentice
  • July 28, 2017
Ik heb hetzelfde probleem en error. Ik kan wel mijn emails lezen via mijn samsung smartphone.

  • Apprentice
  • July 28, 2017
Zelfde probleem hier, kan niet inloggen op de webmail in Google Chrome - "unknown error".
Via Internet Explorer 11 lukt het wel.

Eerder deze week viel het ook al op dat in Google Chrome mijn paswoord niet meer automatisch werd ingevuld bij het aanmelden. In IE11 werkt dit nog wel.

Martin
  • Antwoord
  • July 28, 2017
Via android (smartphone en tablet) en op windows laptop werkt het inderdaad wel.

Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • July 28, 2017
Ook ik had gisterenavond en deze morgen problemen met inloggen via Proximus webmail (via Firefox)
Daarnet lukte het dan wel, maar hoelang zal dit wel/niet spelletje nog duren?
Frustrerend en tijdrovend is dit in elk geval.
Gelukkig werkt het e-mailprogramma op de Laptop prima!

  • Apprentice
  • July 28, 2017
Bij mij lukt het ook. Maar inderdaad hoe lang duurt dit? Gisterenavond kon ik er ook éénmaal op.

Maar ik kan er eigenlijk ook niet bij dat ik op deze manier, het vermelden op het forum, ik aan proximus moet laten weten dat er een fout is. Je kan ook bellen maar in de keuzemenu komt deze optie ook niet voor. Idem dito voor "my proximus en betalen van facturen". Daar heb ik ook om de haverklap een foutmelding.

Zo'n uitgebreide site maar een error doorgeven gaat niet.

  • Apprentice
  • August 4, 2017
Hier werkt de webmail weer normaal sinds een paar dagen in Google Chrome.
En sinds vandaag kan ik terug mijn wachtwoord laten onthouden in Google Chrome.