bij laatste decoder update had ik verschillende films nog op de harde schijf staan dat ik wou zien maar na update waren die weg
na verschillende keren (7tal keer)0800 nr te hebben gebeld en enkele weken later nog steeds geen films terug was nochtans beloofd door medewerkers proximus dat deze terug konden gezet worden
verschillende keren werd lijn test gedaan en ook moest de decoder herop gestart worden maar de films bleven achter wege
nu regelmatig is het menu van welke films gaan spelen niet zichtbaar ook maar eens voor bellen
er werd voorgesteld een happy house bezoek
ik krijg er bevestiging voor 03 aug maar 2 dagen later een sms dat het bezoek geannuleerd is
terug 0800 nr bellen krijg ik te horen dat ik het geannuleerd heb wat dus zeker geen waar was
ik kreeg te horen dat ik een nieuwe afspraak kon krijgen maar nu pas 12 aug
dus al een grote maand ben ik van het kastje naar de muur gestuurd geweest
vandaag bel ik (21h03)dat ik een probleem onder vind met mijn login bij mail
ik krijg te horen dat ze mijn lijn gingen testen en terug bellen 23h15 zit ik nog steeds te wachten op een telefoontje terug hopeloos dan maar opgeven en hopen op een telefoontje volgend jaar zekers
bedankt proximus voor de super service denk dat het tijd is om eens te veranderen van provider
of mag ik nu ook 15 euro dossier kosten aanrekenen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.