Beste,
Vorig jaar (2016) in de maand juli zijn wij overgeschakeld naar Proximus omdat deze voordeliger bleek te zijn. Bij ons contract, hebben we ook een laptop mee gekregen. Door deze laptop, zitten we nu voor twee jaar (dus nog een jaar) vast aan Proximus. Echter zijn we helemaal niet tevreden over de diensten/ kwaliteit van Proximus. Wij hebben hoe dan ook, continu problemen met onze digicorder en internet. Die leidt zijn eigen leventje, neemt op wat het wilt opnemen (series is daarvan een heel groot probleem), internet valt af en toe weg en tot slot was de knop ook nog eens afgebroken van de digicorder.
Wat hebben we nu gedaan, we zijn naar de Proximus winkel gegaan waarbij ze ons, per post, een nieuwe digicorder hebben opgestuurd. Deze heeft mijn moeder geïnstalleerd zoals het hoort. Deze is nieuw van vandaag en we hebben nog steeds niet op een goede manier tv kunnen kijken. Na een minuut of twee begint het beeld te haperen, te flitsen om vervolgens uit te vallen zodat we zwart beeld krijgen. We hebben hiervoor twee keer naar Proximus gebeld, mama heeft de instructies opgevolgd, na een half uur hadden we voor 3 minuten beeld en weer hebben we nu zwart beeld. Zelfs de kabels en al hebben we vervangen en hier ligt het dus duidelijk niet aan.
Vandaag is dus de druppel gevallen en willen zo snel mogelijk overstappen naar een andere provider. Alleen zitten we vast aan dat contract van twee jaar vanwege die laptop.
Mijn vraag aan jullie: wat komt er allemaal bovenop als wij overschakelen naar een andere provider? Ons contract loopt nu al een jaar en 2 maand en de laptop die we gekregen hebben, heeft het sinds kort ook al laten afweten (laadt niet meer op hoe het moet opladen, of laad zelfs niet op ondanks je die de hele dag insteekt. Hiervoor ook al naar Proximus winkel gegaan en zij verwezen ons door.)
Ik hoop dat u begrijpt dat wij het meer dan beu zijn en liefst zonder problemen kunnen overschakelen naar een andere provider?
Met vriendelijke groeten
Ulrike
Opzeggen van Proximus contract incl. verkregen product
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
