Ik begrijp dat internet comfort tot maximum 100 mbps aan snelheid kan geven Akkoord, maximum dus. Op het 1ste verdiep 18 mbps en beneden, dichter bij de modem, hoogstens en vrij uitzonderlijk, 26 mbps. Toch een beetje veel onder het maximum. En, neen, er is niks fout zegt de helpdesk van Proximus. Hoogstens ben ik als klant fout.
Graag toch een oplossing die iets ander is dan kanaal veranderen en zo van die dingen, want helpen doet dat niet
Beantwoord
Downloadsnelheid
Beste antwoord door ThomasP
Dag Yves, ik heb je lijn even gecontroleerd en tot op de bbox zie ik een perfect signaal van 100Mbps. Wanneer je dus een computer of laptop met kabel zou verbinden met de bbox, zal je deze 100Mbps halen. Helaas met WiFi is het een heel ander verhaal. Deze draadloze verbinding is gevoelig voor infrastructuur en andere draadloze signalen in je omgeving. Kijk alvast eens op volgende pagina voor wat meer info hierover en wat praktische tips hoe je wifi signalen te optimaliseren. Vooral het wijzigen van het wifi kanaal kan soms enorm helpen.
Controleer ook of je de mogelijkheid hebt om te verbinden met het 5.0 netwerk. Dit is mogelijk niet voor alle apparaten beschikbaar gezien je toestellen compatibel moeten zijn. Oudere toestellen zijn dit vaak niet.
Controleer ook of je de mogelijkheid hebt om te verbinden met het 5.0 netwerk. Dit is mogelijk niet voor alle apparaten beschikbaar gezien je toestellen compatibel moeten zijn. Oudere toestellen zijn dit vaak niet.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.