Skip to main content

Skynet email werkt niet meer

  • August 4, 2017
  • 2 reacties
  • 274 Bekeken

Gisteren 2 reacties ontvangen . Ik kan ook daarop niet reageren ik heb telkens een account nodig die ook niet werkt. Ik kan ook ge ander pastoors aanvragen( blijft maar draaien maar er gebeurt niets) en op webmail moet ik ook een Proximus account invullen (nooit moeten gebruiken dus ik vul mijn account van 'myroximus' in en dat werkt ook niet een account aanmaken gaat ook niet. Wat nu?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • August 4, 2017
laat proximus eens je account nakijken door een privébericht aan Het Proximus Team te sturen via
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

  • Auteur
  • Apprentice
  • August 4, 2017
Bedankt, zal ik zeker proberen.