Skip to main content
Vraag

Myproximus u hebt geen verbruik

  • August 4, 2017
  • 3 reacties
  • 192 Bekeken

Ik kan op myproximus geen verbruik zien. Zowel niet in de app als online. Hoe los ik dit op?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Martin
  • August 4, 2017
door online webmail.proximus.be eens te proberen je paswoord te veranderen
via het klikken op wachtwoord vergeten
Als het dan niet lukt best je account even laten nakijken door iemand van proximus.

NB: via myproximus kan je om privacy reden geen mails meer raadplegen.

  • Auteur
  • Apprentice
  • August 5, 2017
Bedankt Martin.

Dit werkt echter niet.. Ik zal me eens bij Proximus bevragen dan..

Toch bedankt!

Martin
  • August 5, 2017
Als bijkomende info:
    Er zijn verschillende manieren om met Proximus in contact te komen:
  • via dit Forum, door het versturen van een privébericht aan Het Proximus Team via     https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679     (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
  • via Helpdesk op gratis nummer0800 22 800
  • via contactpagina: https://www.proximus.be/contact
  • via Twitter kanaal: https://twitter.com/proximus (wel een account vereist)
  • via Facebookpagina: https://www.facebook.com/proximus/ (wel een account vereist)
  • via de chat op onze supportpagina's:     https://www.proximus.be/support/nl/id_zwpr_support/particulieren/support.html