Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
We zijn al enige tijd klant bij Proximus en hebben het pakket 'Tuttimus', waaronder we een TV-bonus konden kiezen. Deze is Belgische voetbal, maar willen het graag stopzetten. Dit kan normaal gezien via 'My Proximus', maar vind het niet terug. En kan ik dan ook een nieuwe zender kiezen als TV-bonus en hoe kan ik dan iets anders activeren?
Ik bestelde een tijdje geleden een Draadloze Telefoon Twist 454 Duo. Op 1 toestel werkt de display niet meer. Ik vind geen aankoopdocumenten meer terug. Op welke manier werden die mij gegeven ? Premium Club Lidnummer is beschikbaar.
Heb vraagje Heb al vele jaren een pack internet - tv met entertainment die toen nog boeket noemde Stel ik kies voor tuttimus en geniet 120€ korting ! Mag ik vb na enkele maanden de optie vast telefoon eruit halen en verder gaan met een gewoon pack internet - tv - mobiel of zelfs internet - tv ?
Op mijn laatste factuur werd plots 2 € aangerekend voor Bouquet All Sports NL , alhoewel dit in her verleden steeds gratis was (inbegrepen in Maxi Pack) Graag een verklaring hiervoor. Ik heb deze vraag reeds eerder gepost , maar tot op heden geen reactie ontvangen .
Mei/juni contact genomen met klantendienst ivm pack aan veel te hoge prijs (al jaren!), en dit zonder mobiele data, en tevens weer geen TV op een 2de aangesloten toestel e.a. ; Medewerker kon me niet helpen, zou de een bevoegde medewerker laten bellen (internet wordt betaald door mijn bedrijf..is een speciale dienst)...Nooit telefoon gehad...PB via facebook in juli...geen antwoord...chat werkt niet; geen enkele mogelijkheid om op een andere manier contact te nemen... Heb geen zin om nog eens uren aan de telefoon te hangen zonder resultaat. Mailadres? neen Klacht? Op welke manier? vind niet de mogelijkheid op de site. En ooit ook al gedaan; na een jaar een brief dat klacht is afgehandeld...zonder enige actie of wijziging.. .
Onze gespaarde Proximus-punten deze ochtend verzilderd voor € 90 aan waardebonnen. Vervolgens in de catalogus een Iphone geselecteerd en bonnen ingebracht. Dan een betalingsmoeilijkheid bij Ogone en we proberen opnieuw, en bonnen kunnen niet meer ingebracht worden. Zijn reeds ingeleverd. Een telefoon naar Proximus leert ons dat we ze ofwel kwijt zijn ofwel naar Click en Collect moeten om ze in te ruilen maar dan moeten we wel een ander type Iphone nemen (duurder) Hopeloos! Heb reeds lopende klachten maar nooit respons op gehad (dagen zonder telefoon, een gratis toestel bij abonnement.....) De klantenservice laat echt te wensen over !
iets meer dan een week geleden liet ik weten dat ik mijn foto's van de cloud niet kan bekijken op mijn tv omdat er onder apps 0 items staat. Ik dacht dat dit iets heel simpel was wat binnen een of een paar dagen kon opgelost worden. Het blijft echter oorverdovend stil vanuit het proximus cloud team. Telefonisch zijn die al niet te bereiken en het is dus enkel hopen en ... wachten op een antwoord/reactie. Heeft iemand anders ook ervaring met deze 'service' van proximus ?
Trek je binnenkort in je nieuwe stulpje? Dikke proficiat en veel succes! Maar bedenk wel: er komt écht heel wat meer bij kijken dan je zou denken. Zeker in de aanloop naar de grote dag kan je jezelf heel wat ellende besparen door voor een goede voorbereiding te gaan. En daar kunnen deze apps je heel goed bij helpen. Lees het hele artikel hier
Hallo, Ik ben net Proximus klant geworden en heb Familus. Ik had gekozen voor bij mijn Proximus TV als TV Bonus "International Sports", maar ik heb het bonus pakket niet gekregen. Het staat er ook niet bij als ik inlog op MyProximus. Ik heb al een paar keer gebeld naar de klantendienst over de laatste dagen die mij zeiden dat het in orde komt, maar hoe lang moet ik dan wachten? Kan ik het niet bestellen via mijn TV en de 9,95 euro/maand laten afgehouden worden van mijn factuur of zo? Mvg, Andreas
ik was vandaag aan het surfen en kreeg plots een popup beste proximus gebruiker u hebt vandaag een microsoft prijs gewonnen (ik heb er een screenshot van gemaakt). prijs was een iPhone 7 , en had 10 minuten om te aanvaarden. gediciplineerd als altijd heb ik de popup meteen verwijderd maar ... ik vraag mij nu toch af , was dit nu ernstig of was dat frauduleus ? iemand een idee ?
Proximus tv app op iPad gezet maar kan niet aanmelden, na even te laden moet je terug inloggen...
hoi, sinds enkele dagen zit ik met een heel raar probleem. als mijn zoontje via de app tv wilt kijken en nickelodeon spike wilt openen, krijgt hij de franstalige disney junior te zien ? de andere zenders doen wel wat ze moeten doen. iemand enig idee hoe dit kan?
Geachte, Ik kan geen verbinding maken met PX_auto_fon Met PX fon lukt het probleemloos. Niet op mijn toestel ( een puur Android machien, 7.1.1) en ook niet op een oude Acer Z630. Het eerste toestel blijft hangen op: verbinding maken De Acer geeft: Verbinding mislukt. Bbox3, instellingen ok Ik krijg vragen naar certificaten en of identificatie??? De PX app. opnieuw geïnstalleerd op beide toestellen, zonder resultaat. Wie heeft enig idee?? Gr, meuj
Vorige week heb ik een iPhone cadeau gekregen samen met een nieuwe simkaart. Omdat ik moeilijkheden had om de simkaart te plaatsen en omdat ik gisteren (26/09/2017) toch in Lier moest zijn ben ik daar het Proximus Center binnengestapt. Wat ik daar meegemaakt heb ben heb ik nog nooit meegemaakt inzake klantonvriendelijkheid. Er waren 3 bedienden aanwezig: 2 vrouwen en een man. Eén vrouw was bezig met klanten en de andere vrouw was tegen deze uitleg aan het geven en vroeg ons om 5' te wachten. De mannelijke bediende was druk bezig op zijn laptop en kon blijkbaar niet anders dan ons vragen of hij ergens mee kon helpen. Toen ik uitlegde dat ik problemen had om de simkaart te plaatsen keek hij even op en zei op norse toon dat het toch simpel was. Ik moest blijkbaar nog een stukje rond de simkaart verwijderen. Intussen was hij constant verder muisklikken aan het geven en keek niet meer op van zijn laptop. Toen ik vroeg of hij me mss kon helpen keek hij vol ergernis op nam de simkaart (met ee
Mijn pack lijkt verandert ! Vast telefoon ! Mobiel precies ook ! Wie weet wat nog heb Ik had tijd geleden zitten overwegen om ms missch te nemen en heb info aan Proximus op fb gevraagd maar bij die nieuw pack zat vast telefoon en de entertainment boeket die ik al jaren heb werd groter en duurder en gezien ik 200% zeker weet ik geen vast telefoon of vernieuwd boeket wil heb ik na informatie inwinnen niets bestelt dus ik sta diep verbaasd als nu vanwege het veranderde bedrag op mijn nieuw factuur ga factuur inzien en ik begrijp er vanal verandert is aan mijn pack ???!!!! Heb thans niets bestelt of aangevraagd dus hoe kan Proximus me dit lappen 20jaar klant en gaan ze me zo een loer draaien en gewoon eigenhandig mijn abb veranderen , vergroten ! Wat is zo onbegrijpend als een mens perse GEEN VAST TELEFOON wilt ??
Gisteren 21/09 is een kabel beschadigd tijdens de werken aan het nieuw gemeentehuis van Leopoldsburg. Vandaag 22/09 krijg ik van Proximus de mededeling dat de herstelling zal uitgevoerd worden op 28/09. Ondertussen zijn vele mensen afgesloten van tv en internet. Is deze termijn fatsoenlijk? Ter info. Bij een vorige beschadiging was de herstelling uitgevoerd binnen de 4 uren. Kan iemand hierover uitleg geven?
Ik krijg een foutmelding dat de Proximus tv app geactiveerd moet worden?
Reeds meerdere keren krijgen wij telefoon en telkens wij opnemen wordt de telefoon aan de andere kant ingehaakt. Steeds anoniem. Zeer vervelend. Hoe kunnen wij achterhalen wie er belt? mvg Herman
Ik zou graag een overzicht willen raadplegen van de wedstrijden die live uitgezonden worden (Proximus 11 en All Sports), maar kan dit nergens vinden...?
Beste, Dinsdag 19 september heb ik telefonisch een aanvraag van Internet/ Tv bundel aangevraagd bij proximus. Deze dame aan de lijn had alles ingevuld voor me , omdat dit sneller werd geregeld aan de lijn vertelde ze me. Ze vertelde me dat ik men identiteitskaart moest inscannen (recto verso) , dus zogezegd zo gedaan de dag nadien. Ook zei ze dat ze dinsdag (25sept) kwamen om alles te installeren . Maandag belde ik terug omdat ik het raar vond nog niks te weten wanneer ze kwamen die dag. Vertelde me die persoon dat hij niks zag staan , en dat het niet bevestigd was. Ook was men naam verkeerd ingevuld en men email adres verkeerd. Deze persoon heeft het dan gecorrigeerd en vertelde dat ik de dag nadien moest terug bellen omdat de afspraken dienst al naar huis was. dinsdag 25 sept bel ik terug , en wat blijkt dat de 1ste persoon men gegevens niet had bevestigd en hij met zijn baas moest bespreken wat nu. Na een 5 tal minuten kwam hij terug met excuses van de hele proximus team
Ik heb een Belgafax 802 toestel dat na een stroomuitval bij het heropstarten niet meer reageert. Het linkse rode en het rechtse groene lampje naast het display branden. Op het display staan bovenaan zwarte blokjes en onderaan verschillende symbolen. Er is geen enkele toets die reageert. Bestaat er nu een mogelijkheid om het toestel terug in de fabrieksinstellingen te zetten?
tv overal werkt niet op mijn PC altijd de melding server tijdelijk niet beschikbaar wat kan ik doen ?
Wij hebben 2 decoders, 1 beneden en 1 boven in de slaapkamer. De tv van boven is even naar beneden verhuisd omdat onze tv stuk was. Nieuwe tv aangeschaft voor beneden, andere nu net terug boven geplaatst. Decoder deed eerst update, wat merk ik nu. De afstandsbediening van decoder boven werkt niet meer. De afstandsbediening van beneden werkt op beide decoders. Heb geprobeerd om instellingen te wissen en opnieuw in te stellen maar dit lukt niet. Kan iemand mij verder helpen?
Na het vierde telefonische onderhoud in verband met een terugbetaling van het abonnement heb ik nog steeds geen terugbetaling ontvangen. Ik heb in mei 2017 mijn contract volledig opgezegd en heb al het materiaal binnen geleverd, maar er is blijkbaar iets misgelopen bij de diensten van Proximus want er werd nog steeds aangerekend. Ik zou dit graag zo snel mogelijk opgelost krijgen! Ik wil graag mijn geld (€58) terug gestort krijgen en ook weten wanneer deze storting dan plaatsvind. We zijn dan ook al eind september! Gegevens: Klantnummer: 618562758 Naam: Van Cauwelaert Annick
Geef toe: ook jij wil constant weten wat ze allemaal uitspoken. Lees het hele artikel hier
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.