Skip to main content
Vraag

Klacht

  • September 28, 2017
  • 1 reactie
  • 176 Bekeken

Onze gespaarde Proximus-punten deze ochtend verzilderd voor € 90 aan waardebonnen.
Vervolgens in de catalogus een Iphone geselecteerd en bonnen ingebracht.
Dan een betalingsmoeilijkheid bij Ogone en we proberen opnieuw, en bonnen kunnen niet meer ingebracht worden. Zijn reeds ingeleverd.
Een telefoon naar Proximus leert ons dat we ze ofwel kwijt zijn ofwel naar Click en Collect moeten om ze in te ruilen maar dan moeten we wel een ander type Iphone nemen (duurder)
Hopeloos! Heb reeds lopende klachten maar nooit respons op gehad (dagen zonder telefoon, een gratis toestel bij abonnement.....)
De klantenservice laat echt te wensen over !
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • September 29, 2017
Beste Kenneth, kan je het betrokken klantennummer geven via privébericht via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 dan kijk ik dit even verder voor je na. Groetjes Freya