Skip to main content

Nummer achterhalen

  • September 28, 2017
  • 5 reacties
  • 9207 Bekeken

Reeds meerdere keren krijgen wij telefoon en telkens wij opnemen wordt de telefoon aan de andere kant ingehaakt. Steeds anoniem. Zeer vervelend. Hoe kunnen wij achterhalen wie er belt?
mvg
Herman
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Martin
  • September 28, 2017
Dat is iets dat al heel veel mensen meegemaakt hebben ik zelf ook uiteraard, en zelf al kan je het nummer achterhalen dan zijn het dikwijls buitenlandse nummer die proximus niet kan blokkeren, je kan op een smartphone bv nummers blokkeren maar die nummers blijven ook niet altijd dezelfde, via de ombudsman kan je klacht indienen en dan zal men vragen van de tijdstippen door te geven wanneer je die binnen krijgt en gaat men via die gegevens dit laten opsporen door proximus, in ieder geval heeft dit bij niks niks uitgehaald, nu is echter al een heel periode kalm, maar dat zal wel weer ooit eens opnieuw opduiken.

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • September 28, 2017
Ter info:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_unwanted_calls_or_sms_fix/particulieren/support/vaste-lijn/phonemail-en-oproepbeheer/oproepbeheer/ongewenste-oproepen-of-sms-en.html

Martin
  • September 28, 2017
Niettegenstaande al deze raadgevingen, blijven ze toch binnen komen 😞

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • September 28, 2017
Tja... ik had vroeger een (betalende) optie "reject anonymious calls" ... sommige glipten om één of andere reden nog door (en ik heb de optie geschrapt maar neem gewoon niet meer op indien zonder - gekende - CLI)

Martin
  • September 28, 2017
Dat is ook de methode die ik toepas.

FYI/TUI: http://bgctv.skynetblogs.be/#KLACHT-MET-BETREKKING-TOT-KWAADWILLIGE-OPROEPEN