Skip to main content
Beantwoord

'Mijn TV-bonus'

  • May 29, 2017
  • 4 reacties
  • 935 Bekeken

We zijn al enige tijd klant bij Proximus en hebben het pakket 'Tuttimus', waaronder we een TV-bonus konden kiezen. Deze is Belgische voetbal, maar willen het graag stopzetten. Dit kan normaal gezien via 'My Proximus', maar vind het niet terug.
En kan ik dan ook een nieuwe zender kiezen als TV-bonus en hoe kan ik dan iets anders activeren?

Beste antwoord door tina.b

Stephanie,

Heb je onder Mijn Producten gekeken ? daar zie je jouw producten staan en onder proximus TV staat : "bekijk en configureer tv opties" ... misschien lukt het zo wel ?

je mag dat hier ook doorgeven, dan passen wij het aan.

of je kan bellen naar de klantendienst: mijn collega's kunnen je daar ook mee helpen.

groetjes

Tina
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 30, 2017
Stephanie,

Heb je onder Mijn Producten gekeken ? daar zie je jouw producten staan en onder proximus TV staat : "bekijk en configureer tv opties" ... misschien lukt het zo wel ?

je mag dat hier ook doorgeven, dan passen wij het aan.

of je kan bellen naar de klantendienst: mijn collega's kunnen je daar ook mee helpen.

groetjes

Tina

  • Auteur
  • Apprentice
  • May 30, 2017
Ja, dat heb ik gedaan maar kan het niet aanpassen. Moet dan inderdaad eens langsgaan. Bedankt!

  • Apprentice
  • September 29, 2017
Geachte
Is MyTV Bonus gratis bij Tuttimus of is dit betalend? De vertegenwoordiger had ons beloofd dat dit in de prijs van ons abonnement zat, maar deze werd ons gefactureerd.

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • September 29, 2017
Beste Susanne,

Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr)bezorgen.

Dan kijk ik het even na voor u.

Groetjes,

Joël