Skip to main content
Vraag

Proximus tv app

  • September 27, 2017
  • 14 reacties
  • 336 Bekeken

Ik krijg een foutmelding dat de Proximus tv app geactiveerd moet worden?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

14 reacties

Martin
  • September 27, 2017
En in Http://proximus.be/myproximus staat die die wel geactiveerd waarschijnlijk, een veel voorkomend probleem, maar het proximus team kan dit voor u in orde brengen.

Hoe kan ik deze bereiken? Dit zal dus deze avond niet meer in orde geraken zeker?

Forum|alt.badge.img+3
  • Guru
  • September 27, 2017
Dag Sebastiaan,

Kan je via privé bericht je lijnnr of klantennummer bezorgen en ook je myproximus login.

Groeten,

Jimmy

Forum|alt.badge.img+3
  • Guru
  • September 27, 2017
Dag Sebastiaan,

Kan je via privé bericht je lijnnr of klantennummer bezorgen en ook je myproximus login.

Groeten,

Jimmy

Heb dit doorgegeven... Wanneer zou dit kunnen werken? Alvast bedankt voor de service

Forum|alt.badge.img+3
  • Guru
  • September 27, 2017
Normaal zou het nu moeten werken.

Het werkt nog niet. Opnieuw dezelfde foutmelding.

Forum|alt.badge.img+3
  • Guru
  • September 27, 2017
Welke foutmelding krijg je juist?

Zie bijlage

  • Apprentice
  • September 27, 2017
Ik heb hetzelfde probleem. Hoe kan ik dit oplossen?

Helaas nog steeds niet opgelost. Dus momenteel weet ik niet hoe dit te kunnen oplossen. En Jimmy o reageert ook helaas niet meer.

Forum|alt.badge.img+4
  • Guru
  • September 28, 2017
Hi sebastiaan..zie PB mvg sabine

Forum|alt.badge.img+4
  • Guru
  • September 28, 2017
Hi Robin kan je me in privebricht de proximus account en klantennummer doorsturen? mvg sabine

Beste,

Nu werkt men tv en wifi ook niet meer. Ik hoop dat dit spoedig kan opgelost worden.