Mei/juni contact genomen met klantendienst ivm pack aan veel te hoge prijs (al jaren!), en dit zonder mobiele data, en tevens weer geen TV op een 2de aangesloten toestel e.a. ; Medewerker kon me niet helpen, zou de een bevoegde medewerker laten bellen (internet wordt betaald door mijn bedrijf..is een speciale dienst)...Nooit telefoon gehad...PB via facebook in juli...geen antwoord...chat werkt niet; geen enkele mogelijkheid om op een andere manier contact te nemen...
Heb geen zin om nog eens uren aan de telefoon te hangen zonder resultaat.
Mailadres? neen
Klacht? Op welke manier? vind niet de mogelijkheid op de site.
En ooit ook al gedaan; na een jaar een brief dat klacht is afgehandeld...zonder enige actie of wijziging.. .
Beantwoord
Contact nemen met een medewerker
Beste antwoord door HeidiE
Dag Chris_,
Ik heb je gegevens doorgegeven aan onze commerciële dienst, we bellen je op!
Groetjes,
HeidiE
Ik heb je gegevens doorgegeven aan onze commerciële dienst, we bellen je op!
Groetjes,
HeidiE
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.


