Op de web site (https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html?v1=shorturl&v6=contact) staat een mooie titel "Stuur een email" maar nergens is het mail adres te vinden ... vandaar deze forum-post
cfr klacht met nummer 29290636.
Graag bevestiging per email of post dat de domiciliering actief is ... ik had ze zaterdagavond geactiveerd via myproximus.
Maandag telefonisch bevestiging gekregen van een medewerker van Proximus dat de domiciliering actief was ...
Dinsdag-morgen zelf nog eens gekeken op myproximus en daar zag ik tot mijn verbazing dat ze opnieuw uitgeschakeld was ... vanzelf ...
Vandaar graag bevestiging via email/post dat de domiciliering in orde is zodat mijn telefoonlijn niet opnieuw zonder voorafgaand bericht van Proximus afgesloten wordt !
Hartelijk bedankt
mvg
Nico
Beantwoord
Hoe stuur ik een email naar Proximus helpdesk?
Beste antwoord door Martin
Het is niet al te simpel hoe je een "mail ons" online web formulier moet versturen, ik heb eens de poging gedaan en via deze weg geraak ik aan het mail ons web formulier:
naar beneden scrollen
en op mail ons klikken
Verder ter info:
Bekijk origineelnaar beneden scrollen
en op mail ons klikken
Verder ter info:
-
Er zijn verschillende manieren om met Proximus in contact te komen:
- via 0800 22 800
- via contactpagina: https://www.proximus.be/contact
- via de chat op onze supportpagina's: https://www.proximus.be/support/nl/id_zwpr_support/particulieren/support.html
- via Twitter kanaal: https://twitter.com/proximus (wel een account vereist)
- via Facebookpagina: https://www.facebook.com/proximus/ (wel een account vereist)
- via dit Forum uiteraard, door het versturen van een privébericht aan Het Proximus Team via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.