Skip to main content
Beantwoord

Hoe stuur ik een email naar Proximus helpdesk?


Op de web site (https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html?v1=shorturl&v6=contact) staat een mooie titel "Stuur een email" maar nergens is het mail adres te vinden ... vandaar deze forum-post

cfr klacht met nummer 29290636.

Graag bevestiging per email of post dat de domiciliering actief is ... ik had ze zaterdagavond geactiveerd via myproximus.

Maandag telefonisch bevestiging gekregen van een medewerker van Proximus dat de domiciliering actief was ...

Dinsdag-morgen zelf nog eens gekeken op myproximus en daar zag ik tot mijn verbazing dat ze opnieuw uitgeschakeld was ... vanzelf ...

Vandaar graag bevestiging via email/post dat de domiciliering in orde is zodat mijn telefoonlijn niet opnieuw zonder voorafgaand bericht van Proximus afgesloten wordt !

Hartelijk bedankt

mvg

Nico

Beste antwoord door Martin

Het is niet al te simpel hoe je een "mail ons" online web formulier moet versturen, ik heb eens de poging gedaan en via deze weg geraak ik aan het mail ons web formulier:






naar beneden scrollen


en op mail ons klikken

Verder ter info:
    Er zijn verschillende manieren om met Proximus in contact te komen:
  • via 0800 22 800
  • via contactpagina: https://www.proximus.be/contact
  • via de chat op onze supportpagina's:     https://www.proximus.be/support/nl/id_zwpr_support/particulieren/support.html
  • via Twitter kanaal: https://twitter.com/proximus (wel een account vereist)
  • via Facebookpagina: https://www.facebook.com/proximus/ (wel een account vereist)
  • via dit Forum uiteraard, door het versturen van een privébericht     aan Het Proximus Team via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

6 reacties

Martin
  • 33532 reacties
  • Antwoord
  • 10 mei 2017
Het is niet al te simpel hoe je een "mail ons" online web formulier moet versturen, ik heb eens de poging gedaan en via deze weg geraak ik aan het mail ons web formulier:






naar beneden scrollen


en op mail ons klikken

Verder ter info:
    Er zijn verschillende manieren om met Proximus in contact te komen:
  • via 0800 22 800
  • via contactpagina: https://www.proximus.be/contact
  • via de chat op onze supportpagina's:     https://www.proximus.be/support/nl/id_zwpr_support/particulieren/support.html
  • via Twitter kanaal: https://twitter.com/proximus (wel een account vereist)
  • via Facebookpagina: https://www.facebook.com/proximus/ (wel een account vereist)
  • via dit Forum uiteraard, door het versturen van een privébericht     aan Het Proximus Team via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2537 reacties
  • 10 mei 2017
Dag Nico,

Er staan mandaten met 2 verschillende rekeningnummers in het systeem en dat geeft een conflict.

Welk is het juiste rekeningnummer (in privébericht)?

Groetjes,

HeidiE

  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 10 mei 2017
Beste,


Ik heb hier enkel een "Reageer" knop ... ik heb er geen idee van hoe ik U een privé bericht kan sturen ... cfr titel van mijn mail ...

Ik zal via de webpagina een nieuwe klacht openen met een verwijzing naar uw reactive.

Hartelijk bedankt voor de feedback.

mvg

Nico

Martin
  • 33532 reacties
  • 10 mei 2017
Privébericht sturen naar Proximus team kan je door 
      te klikken op deze link hier > https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
       (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 10 mei 2017
Beste Martin,

Hartelijk bedankt voor de info.

mvg

Nico

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 31 mei 2017
Thanks