Skip to main content
Beantwoord

Proximus TV app

• September 27, 2017
  • 9 reacties
  • 226 Bekeken

hoi,
sinds enkele dagen zit ik met een heel raar probleem. als mijn zoontje via de app tv wilt kijken en nickelodeon spike wilt openen, krijgt hij de franstalige disney junior te zien ? de andere zenders doen wel wat ze moeten doen. iemand enig idee hoe dit kan?

Beste antwoord door ThomasP

Ik heb even getest en momenteel werkt de app ok. Heb je dit bevroren beeld nog steeds? Andere zenders ok? Heb je de app al eens (volledig) herstart?
Laat me zeker iets weten!
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

9 reacties

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • September 27, 2017
Hey angel1984, ik heb dit even getest en inderdaad, de audio is FR wat niet lijkt te kloppen gezien de zender NL is. Ik heb het doorgestuurd naar desbetreffende dienst. Ik hoop op een spoedig antwoord. Zodra ik feedback heb, laat ik je iets weten.

• Auteur
  • Apprentice
  • September 27, 2017
ooh super, dank u. dacht al dat het probleem bij ons lag.

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • September 27, 2017
Zo, probleem is opgelost. Je zoontje kan terug naar een verstaanbare Nickelodeon spike kijken!

• Auteur
  • Apprentice
  • September 27, 2017
ooh geweldig!!! echt heel fel bedankt! ?

Forum|alt.badge.img+3
  • Guru
  • September 27, 2017
Graag gedaan, goede avond nog verder. Groeten, Jimmy

• Auteur
  • Apprentice
  • September 28, 2017
sorry hier ben ik weer... wij hebben het gisterenavond dan geprobeerd en nu deze morgen opnieuw...nu heb ik een beeld wat blijft hangen met een dikke koe ?ik snap er niks meer van ?

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • Antwoord
  • September 28, 2017
Ik heb even getest en momenteel werkt de app ok. Heb je dit bevroren beeld nog steeds? Andere zenders ok? Heb je de app al eens (volledig) herstart?
Laat me zeker iets weten!

• Auteur
  • Apprentice
  • September 28, 2017
ik ga het vanavond nog eens opnieuw proberen, maar deze middag was het nog jetzelfde probleem

• Auteur
  • Apprentice
  • September 28, 2017
het werkt weer, gewoon daarnet nog eens opgezet en nu werkt het terug ?