Skip to main content
Beantwoord

My TV Bonus niet gekregen bij nieuw Familus

  • September 27, 2017
  • 2 reacties
  • 192 Bekeken

andreas.ball
Hallo,

Ik ben net Proximus klant geworden en heb Familus. Ik had gekozen voor bij mijn Proximus TV als TV Bonus "International Sports", maar ik heb het bonus pakket niet gekregen. Het staat er ook niet bij als ik inlog op MyProximus. Ik heb al een paar keer gebeld naar de klantendienst over de laatste dagen die mij zeiden dat het in orde komt, maar hoe lang moet ik dan wachten? Kan ik het niet bestellen via mijn TV en de 9,95 euro/maand laten afgehouden worden van mijn factuur of zo?

Mvg,

Andreas

Beste antwoord door andreas.ball

Dit is ondertussen nu opgelost.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • September 27, 2017
Dit is wat ik bedoel. Eerst de klanten tevreden houden en dan PX indien tijd punten op het forum zetten.

andreas.ball
  • Auteur
  • Apprentice
  • Antwoord
  • September 29, 2017
Dit is ondertussen nu opgelost.