Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Ik ben 2 weken geleden overgestapt naar een andere provider. Als ik nu via MyProximus inlog, zie ik mijn facturen van de afgelopen jaren niet meer, maar kan ik ook niet meer aan mijn Premium Club punten die ik nog graag zou willen inruilen. Is er een manier om hier toch nog aan te kunnen?
Beste, ik kan al geruime tijd niet meer op mijn Proximus Cloud, heb regelmatig een ander e-mailadres aangemaakt om te proberen, maar kom steeds terug op het antwoord "probeer het later nog eens". Als ik op de Cloud van Proximus zelf ga en wil inloggen, krijg ik ook een error melding. mijn login: yvo_peeters@proximus.be Ik dank u, met vriendelijke groeten. Yvo Peeters
Hallo, Probeer mijn factuur te betalen via e-Services maar er komt niets zichtbaar op de pagina. Blijft een wit blad zonder dat ik mijn facturen kan raadplegen of betalen. Mijn browser is Safari 5.0.2... Kan iemand mij helpen aub? groetjes Jaco3700
Al 3 maanden komen mijn telefoons en smsen onmiddelijk op mijn BUITEN BUNDEL ipv mijn 120 min gratis klacht loopt al 3 maanden en word niets aangedaan
2 dagen terug(vrijdag 28/9) zijn wij langs geweest in een proximus center in de buurt voor de actie met de iPhone 8. De vriendelijke medewerkster van proximus gaf ons het advies om de iPhone online te bestellen om zo de iPhone op de meest snelle manier te kunnen bemachtigen. De online bestellingen krijgen blijkbaar voorrang op de winkelbestellingen, zij gaf mij nog enkele richtlijnen om de bestelling te plaatsen en zo gingen wij huiswaarts. Eenmaal thuis probeerde ik de bestelling te plaatsen via myproximus (wij zijn reeds jaren klant) Maar ik kon niet verder vanaf het moment dat het systeem vraagt om gegevens van de bestaande provider,hierbij kon niet aangeduid worden dat wij reeds klant waren. DUS... even de hulplijn bellen, na enkele minuten toetsen induwen kon men mij vertellen dat de bestelling voor deze actie als bestaande klant enkel kon geplaatst worden in een proximus center.... Vandaag dus terug langs geweest in het Proximus center want de actie loopt maar tot vandaag 30
Als ik de app open en op mijn verbruik klik draait er constant een rondje maar er gebeurd voor de rest niets.Wat is er mis?het verbruik vast internet verschijnt wel via de app.
Ik kan mijn 4g verbruik niet zien via proximus app of via internet
is het vervangen van een kapotte decoder gratis? Dat zei een medewerker van proximus aan de telefoon maar op mijn factuur rekent men toch 149 euro...?
Blijkbaar voor zakelijke klanten niet meer mogelijk om via MyProximus facturen te raadplegen. Hier op het forum wordt er gevraagd om met andere browser te kijken, maar de module om facturen van het verleden te bekijken is er gewoon uitgesloopt. Alsook de module om te kiezen op welke manier ik mijn facturen wil toekrijgen. Als ik via support opzocht hoe dit te doen, zijn de urls gewoon doodlopend. Als ik dan het call center opbelde, is het telefoonnummer dat je te zien krijgt blijkbaar dat van de engelstalige supportlijn. Daar wisten ze me doodleuk te vertellen dat ze enkel tot 3 facturen kunnen sturen, anders moest ik het per email aanvragen. Wat voor service is dit? Is dit waarvoor een mens premium prijzen betaald in vlaanderen? Denk dat ik mijn zaken binnenkort ergens anders neem. Dit gaat gewoon te ver.
Hou jullie mailbox in de gaten, eerstdaags zullen jullie geinformeerd worden dat de nieuwe app beschikbaar is ... Via deze app kan je ook jouw input/suggesties/opmerkingen doorsturen Have fun 😉
Beste tester, Het MyProximus team is verheugd om u - in primeur - een aantal schermen te tonen van onze nieuwe MyProximus app. Belangrijk om te weten is dat deze nog in ontwikkeling is dus vergeef ons fouten die je kan tegenkomen 🤔 Wat verwachten we van jou: - open deze link - klik op de verschillende schermen (alles wat een groene omkadering heeft is klikbaar) en ontdek wat er achter zit 😉 Weet je niet meer waar je bent? Don't panic, onderaan de schermen kan je terugkeren of ook in de linkse kolom kun je navigeren tussen de verschillende schermen. Hoe kun u uw mening/ideeën/opmerkingen delen met ons? Heel makkelijk door volgende vragenlijst in te vullen. Neem dus even de tijd om alles te doorlopen en in te vullen. Wij kijken uit naar jullie commentaar en nemen deze mee naar de volgende fase. Tot binnenkort in fase 2, waar je toegang krijgt tot de nieuwe app 😎 Steven
Ik krijg de laatste tijd tot wel 2keer per dag een sms van nummer 8850. Telkens dat ik een afspraak in het hospitaal van Nivelles moet bevestigen. Ik deed wat opzoekingen en zag dat dit nummer grbruikt werd/wordt om mensen op te lichten als ze antwoorden. Kan ik dit nummer laten blokkeren en hoe ?
op 31/7/2017 ging ik over van pay and go naar Mobilus S full control. Restbelwaarde van pay and go was 13,08 €. 4 e-mails naar customer service en 5 telefoontjes later werd deze 13,08 € nog steeds niet verrekend ondanks meerdere beloftes van regularisatie....... Hoe kan de restbelwaarde verminderen als ik al 2 maanden een abonnement heb bij Proximus????
Hallo Ik voel mij inorm bedrogen en ik zou graag wel een klacht willen indiennen. Ik ben al meer dan 6 jaar klant,mijn gsm's zijn ook van proximus met abonneme ten.maar ik ben onlangs verhuisd en ik had hiervoor contact opgenomen met de dienst verhuizingen.daar werd mij verteld dat er een 1 malige kost zou zijn van 59€ dus ik zei van ja geen probleem hoor.jullie dienst is hier thuis geweest.ze hebben een putje moeten maken om jullie kabel binnen te brengen.wat normaal is.en alles aangesloten op een nieuwe decoder en modem.de oude zouden we papier van krojgen om dan binnen te brengen.maar nog niks gekregen.... Nu tot hier wat ze gedaan hebben. Nu blijkt aan de hand van mijn factuur dat ik 243€ moet betalen voor dingen die mij aangerekent worden waarvan mij niks is verteld.er wordt mij 30€ aan gerekent voor de kabel van buiten naar binnen te leggen.wat al gratis zou moeten zijn.dan wordt er mij ook nog eens 90€ aangerekent voor iets van vooraanleg.... alle dat is al 120€ extra
Ik was mijn afrekening aan het nakijken, en opeens viel mijn oog op het feit dat ik voor 2 digicorders betaal terwijl er maar 1 digicorder actief is! ik heb hiervoor naar jullie klantendienst gebeld voor die andere digicorder te deactiveren wat jullie ook gedaan hebben, maar ik heb wel meer dan een jaar voor 2 betaald wat 1 teveel is natuurlijk. daarom zou ik graag hebben dat dit wordt terugbetaalt! jullie geven ons een nieuwe digicorder via de post en activeren deze maar vergeten dan wel om de andere digicorder te deactiveren of ons te bellen voor te vragen of wij deze nog actief willen houden! ik hoop dat hetgene dat teveel betaalt geweest is wordt terug betaalt voor alle maanden dat wij teveel betaalt hebben!
Ik probeer al enkele dagen 'mijn verbruik' te zien van mijn gsm abo, maar elke keer krijg ik een 'Oeps, foutje! 404' pagina te zien. Als ik op 'Mijn producten' klik krijg ik ook foutmeldingen.
Vandaag raadpleeg ik mijn factuur via Proximus en zie ik weer 6 smsen naar de UK opstaan. Dus ik bel in bij Proximus eerste persoon in kwestie beweerde dat het kwam door gebruik van imessage. Hierbij ben ik in discussie gegaan dat ik dit nooit heb gebruik sinds ik de iPhone 5 heb. Hij bleef bij hoog en laag beweren dat het gebruikt is geweest en dat dit de dader was. Omdat ik discussies bleef voeren, werd de verbinding verbroken. Daarna bel ik terug in krijg ik iemand anders aan de lijn en die beweerde dat het kwam door gebruik van facetime. Als ik daar tegen zei kan ook niet want staat nie aktief zei ze : Ja iphone is een gevoelig toestel ik heb het ook, en als je ermee belt als je het tegen je gezicht houdt, kan je facetime activeren en bel je ermee zonder dat je het weet. Niks aan te doen je zal ervoor moeten betalen. Discussies voeren lukt daar dus niet bij Proximus en ben dus totaal niet akkoord met hun beweringen want zovel imessage en facetime staan niet ak
Reeds sinds 1988 ben ik klant bij proximus. Verschillende malen via een werkgever maar reeds meer dan 15 jaar ook in eigen naam. Ik heb daar destijds bij de opkomst van de GSM toestellen een Alcatel toestel gekocht en ondertussen 6 Iphones. Sta ik gisteren te wachten in een relatief lange rij omdat er slecht 2 bedienden waren. Klanten die daar minstens een half uur tot drie kwartier bij een bediende stonden. Toen het uiteindelijk aan mij was en ik vroeg om een aangekochte Iphone 8 te voorzien van een screenbescherming, werd dit geweigerd vanwege het late uur. De uitleg die werd gegeven was dat het te laat was om dit nog uit te voeren. "Dit duurt zeker 10 minuten en kom morgen maar terug" klonk het. Wij werden wandelen gestuurd zodat de mensen die achter ons stonden ( nog twee klanten), nog konden worden bediend. Werden deze dan ook geweigerd als het langer dan 10 minuten zou duren. Is dit hoe trouwe klanten worden bediend bij Proximus. Zit het aankweken van een "air" soms in de basistr
Wanneer krijgen wij onze iPhones 8 plus mensen die sinds 22 september hebben nog niks. Gaan we moeten wachten tot november? Kan ik mijn reservatie annuleren ?
Aangezien het voor mij zoals voor velen anderen een onmogelijke taak is om ergens een klacht in te dienen probeer ik het via deze weg. Ik ben wel overtuigd dat ik het antwoord schuldig zal blijven, Gisteren kocht ik een een toestel met abonnement aan via de proximus website (web exclusief). Ik ontving een mail met de bevestiging van mijn aankoop alsook dat mijn nieuw mobiel tariefplan binnen de 24u actief zal zijn en dat ik zal gecontacteerd worden binnen de 3 dagen voor de levering in te plannen om mijn nieuw toestel in ontvangst te nemen. 24u gaan voorbij, geen verandering in mijn tariefplan. Dat het toestel vertraging oploopt (Iphone8) daar heb ik alle begrip voor, maar dat mijn tariefplan zonder enige uitleg niet actief zal worden kan toch niet. Wanneer ik belde naar het eshop nummer dat ik terugvond in mijn bevestigingsmail kreeg ik te horen dat dit niet kon zolang er geen imei nummer van mijn nieuw toestel is (Proximus heeft deze toestellen niet/ geen idee wannee
Beste, graag had ik zoals vroeger de detail van de facturen terug als bijvoegsel gekregen. Ja, ik kan ze downloaden via MyProximus, maar dit zijn weer extra, onnodige stappen. Ik merk dat ik niet altijd direct ga kijken, omwille van die extra stappen, wat ik vroeger wel deed. 1 klik en ik zag dat alles goed was.
Sinds jaar en dag klant bij Proximus maar sinds deze maand een nieuw abo in mijn strot gedraaid met hogere factuur als gevolg. Hoe kan ik dit laten rechtzetten. Ik zou nu extra moeten betalen voor opties die vroeger inbegrepen waren. Waar kan ik officiëel klacht indienen? Via klantendienst kan men mij niet helpen...
Zoals velen heb ik een problemen met het spelen van destiny2 op mijn ps4. In een ander topic stond een procedure om dit te verhelpen maar daarvoor heb ik een pppoe gebruikers id en wachtwoord nodig. Ik heb dit verkregen door naar de technische dienst te bellen maar nu blijkt dit foutief te zijn. Kan iemand dit nakijken en de juiste codes doorsturen aub, ik heb al een prive bericht gestuurd met gegevens. alvast bedankt
Goede morgen, Ik heb een oudere Akai internetradio die geen wifi-verbinding kan maken met met de modem (BBOX3). De melding is iets van 'Time-out tijdens het verbinden met netwerk enz. Nochtans verbind ik hier wel 2 smartphones, tablets en laptops zonder probleem. Kan het zijn dat een router het signaal veel versterkt zodat die radio alsnog zijn werk doet? (Van modems ed heb ik niet veel verstand...) Bedankt!
Ik was afwezig voor een paar dagen en ik wou de NFL wedstrijden opnemen op Eleven Sports. Die stonden wel in de lijst van gemaakte opnames maar zonder de duur ervan. Als ik erop klikte om te bekijken, verdwenen zij van de lijst. Als ik nu probeer te programmeren, verschijnen ze zelfs niet meer in de lijst van geplanifieerde opnames. Vroeger was er geen probleem om van Eleven Sports op te nemen. Is dit normaal ?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.