Skip to main content
Beantwoord

Buiten bundel

  • October 6, 2017
  • 3 reacties
  • 247 Bekeken

Al 3 maanden komen mijn telefoons en smsen onmiddelijk op mijn BUITEN BUNDEL ipv mijn 120 min gratis klacht loopt al 3 maanden en word niets aangedaan

Beste antwoord door tina.b

Beste,

ik zie dat dit in handen is van onze achterliggende IT-dienst om dit op te lossen. Er werd feedback gevraagd en directe ondersteuning. Excuses dat het zo lang duurt.

Groeten,

Tina
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 10, 2017
Beste,

ik zie dat dit in handen is van onze achterliggende IT-dienst om dit op te lossen. Er werd feedback gevraagd en directe ondersteuning. Excuses dat het zo lang duurt.

Groeten,

Tina

  • Auteur
  • Apprentice
  • October 11, 2017
Het is nog steeds niet opgelost

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • October 12, 2017
Ik begrijp dat het vervelend is dat je zo lang moet wachten maar we doen ons uiterste best dit zo vlug mogelijk opgelost te krijgen.

Nu volgt de dossierbeheerder alles op en deze zal je ook verder op de hoogte houden.

Alvast excuses

Mvg, Koen