Beantwoord
Onvriendelijke service in shoppingcenter Waasland
Reeds sinds 1988 ben ik klant bij proximus. Verschillende malen via een werkgever maar reeds meer dan 15 jaar ook in eigen naam. Ik heb daar destijds bij de opkomst van de GSM toestellen een Alcatel toestel gekocht en ondertussen 6 Iphones. Sta ik gisteren te wachten in een relatief lange rij omdat er slecht 2 bedienden waren. Klanten die daar minstens een half uur tot drie kwartier bij een bediende stonden. Toen het uiteindelijk aan mij was en ik vroeg om een aangekochte Iphone 8 te voorzien van een screenbescherming, werd dit geweigerd vanwege het late uur. De uitleg die werd gegeven was dat het te laat was om dit nog uit te voeren. "Dit duurt zeker 10 minuten en kom morgen maar terug" klonk het. Wij werden wandelen gestuurd zodat de mensen die achter ons stonden ( nog twee klanten), nog konden worden bediend. Werden deze dan ook geweigerd als het langer dan 10 minuten zou duren. Is dit hoe trouwe klanten worden bediend bij Proximus. Zit het aankweken van een "air" soms in de basistraining van deze mensen. Ofwel moeten ze maar meer personeel zetten of vroeger de toegang afsluiten, maar ik sta niet graag meer dan een uur in een rij te wachten om dan wandelen gestuurd te worden als de service verlener er geen zin meer in heeft. Ik zal mijn volgende toestel wel in een andere zaak kopen. Misschien moet ik ook wel uitkijken naar een andere provider. In elk geval vind ik dit proximus service center absoluut te mijden. Waar kan ik hierover een klacht indienen?
Beste antwoord door AntonellaD
Dag Kris,
Graag ontvang ik je klantgegevens via een privébericht voor nazicht.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Groetjes,
Antonella
Graag ontvang ik je klantgegevens via een privébericht voor nazicht.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Groetjes,
Antonella
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.