Skip to main content
Beantwoord

Facturen & Premium Club punten niet beschikbaar

  • October 10, 2017
  • 3 reacties
  • 182 Bekeken

Ik ben 2 weken geleden overgestapt naar een andere provider.
Als ik nu via MyProximus inlog, zie ik mijn facturen van de afgelopen jaren niet meer, maar kan ik ook niet meer aan mijn Premium Club punten die ik nog graag zou willen inruilen.

Is er een manier om hier toch nog aan te kunnen?

Beste antwoord door AzizA

Hallo Laura,

Kan je mij via onderstaand link je klantrekeningnummer doorsturen in een privébericht? Zo kan ik een duplicaat aanvragen van je laatste factuur en de info geven waarvoor je de punten kunt inruilen.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.

Groetjes,

Aziz
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • October 11, 2017
Indien gewenst kunnen wij deze punten voor je omruilen. Als je laat weten wat je hiervoor had gewenst doen we hier het nodige voor. Heb je dan nog een kopie nodig van de laatste factuur? Groetjes Freya

  • Auteur
  • Apprentice
  • October 11, 2017
Dag Freya,

Ik weet hoeveel punten ik had en waar ik ze dus voor kan inwisselen. Zou je dit kunnen doorgeven?
Een kopie van de laatste factuur zou inderdaad fijn zijn.

Vorige facturen zijn niet meer beschikbaar?

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • October 12, 2017
Hallo Laura,

Kan je mij via onderstaand link je klantrekeningnummer doorsturen in een privébericht? Zo kan ik een duplicaat aanvragen van je laatste factuur en de info geven waarvoor je de punten kunt inruilen.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.

Groetjes,

Aziz