Skip to main content
Beantwoord

Van Pay&Go naar abonnement

  • October 10, 2017
  • 1 reactie
  • 358 Bekeken

op 31/7/2017 ging ik over van pay and go naar Mobilus S full control. Restbelwaarde van pay and go was 13,08 €. 4 e-mails naar customer service en 5 telefoontjes later werd deze 13,08 € nog steeds niet verrekend ondanks meerdere beloftes van regularisatie....... Hoe kan de restbelwaarde verminderen als ik al 2 maanden een abonnement heb bij Proximus????

Beste antwoord door AzizA

Hallo Liliane,

Kan je mij via onderstaand link in een PB je klantenrekening enof je gsmnummer even doorsturen? Dan kijk ik even na voor je.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679,

Groetjes,

Aziz
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • October 11, 2017
Hallo Liliane,

Kan je mij via onderstaand link in een PB je klantenrekening enof je gsmnummer even doorsturen? Dan kijk ik even na voor je.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679,

Groetjes,

Aziz