Goede morgen,
Ik heb een oudere Akai internetradio die geen wifi-verbinding kan maken met met de modem (BBOX3). De melding is iets van 'Time-out tijdens het verbinden met netwerk enz. Nochtans verbind ik hier wel 2 smartphones, tablets en laptops zonder probleem.
Kan het zijn dat een router het signaal veel versterkt zodat die radio alsnog zijn werk doet?
(Van modems ed heb ik niet veel verstand...)
Bedankt!
Beantwoord
Internetradio
Beste antwoord door M_016
Cfr Bol.com radio akai air05w ondersteunt Wep & Wpa; Wifi is enkel van het type b & g ( 2.4 GHz).
P.S.
Ik zie niet direct in hoe je een station kan toevoegen op de radio, zonder (via Wifi) contact te hebben gehad met de server
p.39 van manual hierboven geeft info over hoe een "factory reset" uit te voeren en info over gedetecteerde "Wifi" sterkte
P.S.
Ik zie niet direct in hoe je een station kan toevoegen op de radio, zonder (via Wifi) contact te hebben gehad met de server
p.39 van manual hierboven geeft info over hoe een "factory reset" uit te voeren en info over gedetecteerde "Wifi" sterkte
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.