2 dagen terug(vrijdag 28/9) zijn wij langs geweest in een proximus center in de buurt voor de actie met de iPhone 8.
De vriendelijke medewerkster van proximus gaf ons het advies om de iPhone online te bestellen om zo de iPhone op de meest snelle manier te kunnen bemachtigen. De online bestellingen krijgen blijkbaar voorrang op de winkelbestellingen, zij gaf mij nog enkele richtlijnen om de bestelling te plaatsen en zo gingen wij huiswaarts.
Eenmaal thuis probeerde ik de bestelling te plaatsen via myproximus (wij zijn reeds jaren klant)
Maar ik kon niet verder vanaf het moment dat het systeem vraagt om gegevens van de bestaande provider,hierbij kon niet aangeduid worden dat wij reeds klant waren.
DUS... even de hulplijn bellen, na enkele minuten toetsen induwen kon men mij vertellen dat de bestelling voor deze actie als bestaande klant enkel kon geplaatst worden in een proximus center....
Vandaag dus terug langs geweest in het Proximus center want de actie loopt maar tot vandaag 30 september. Daar wist men mij te vertellen dat de bestellingen reeds zijn stopgezet, ook via internet komt er een foutmelding halverwege de bestelling, hoewel er overal op de site vermeld word dat de iPhones op voorraad zijn is er nog geen enkele in de proximus winkels te bespeuren... en spreekt men over een levertijd van eind november voor degene die wel hebben kunnen bestellen...
terug huiswaarts zonder iPhone , ook geen besteld, en terug een verloren rit en tijd.
Teleurstellende acties...
Beantwoord
iPhone 8 actie
Beste antwoord door AkiW
Beste,
ik heb het nagekeken voor u. Aangezien u momenteel nog gebonden ( 24 maanden contract) bent aan uw huidige promo gsm abonnement met Iphone 6S Plus, is het helaas nog niet mogelijk om opnieuw in te tekenen voor een nieuwe promo ( Iphone 😎.
Indien u toch opnieuw wenst in te tekenen voor de nieuwe promo ( Iphone 😎, moet u dan eerst uw huidige promo vroegtijdig opzeggen en zal de restwaarde ( € 48 ) van uw Iphone 6s plus in één keer gefactureerd worden bij de opzeg. De einddatum van uw huidige promo loopt nog tot en met datum 17/12/2017.
Ik hoop u hiermee meer duidelijkheid te hebben gegeven.
Mvg,
Aw
ik heb het nagekeken voor u. Aangezien u momenteel nog gebonden ( 24 maanden contract) bent aan uw huidige promo gsm abonnement met Iphone 6S Plus, is het helaas nog niet mogelijk om opnieuw in te tekenen voor een nieuwe promo ( Iphone 😎.
Indien u toch opnieuw wenst in te tekenen voor de nieuwe promo ( Iphone 😎, moet u dan eerst uw huidige promo vroegtijdig opzeggen en zal de restwaarde ( € 48 ) van uw Iphone 6s plus in één keer gefactureerd worden bij de opzeg. De einddatum van uw huidige promo loopt nog tot en met datum 17/12/2017.
Ik hoop u hiermee meer duidelijkheid te hebben gegeven.
Mvg,
Aw
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.