onverklaarbaar hoog dataverbruik - iphone Ik was vandaag op mijn werk toen ik omstreeks 11u42 een berichtje van Proximus binnen kreeg dat ik nog 2,6 GB overhad van 13,4 GB in mijn mobiel abonnement. Ik had nog niet de kans om dit bericht volledig te lezen of het volgende bericht kwam al binnen: ‘mijn maandelijks datavolume was opgebruikt.’ Op enkele minuten tijd volgende dus het volgende bericht: €10,00 bovenop mijn bundel verbruikt, €25,00 boven mijn bundel werkt verbruikt. Ik sloeg in paniek, want ik was voor dit bericht zelfs niet op mijn telefoon bezig, maar toen ik de MyProximus app ging kijken, zat ik op 10 minuten tijd al voor €44,00 buiten mijn bundel? Ik heb onmiddellijk mijn mobiele data uitgezet en telefonisch contact proberen opnemen met de klantendienst. Ik kreeg een flauwe plezante dame aan de lijn die dit ook niet echt kon verklaren, maar die na een tijdje zei ze dat haar collega waarschijnlijk een oplossing wist. Vliegtuigstand aan- en uitzetten en uiteraard werd de verbinding hierdoor verbroken. Ik wachtte nog