Film gisteren avond gekocht maar kunnen deze nog steeds niet kijken.
Dat probleem heb ik dit weekend een paar keer zien passeren.
Het is nu te laat voor de helpdesk en morgen komen de moderatoren pas terug langs.
Zet alvast in je → ForumProfiel zoveel mogelijk klantgegevens zodat zij u morgen verder kunnen helpen. In het veld "Ticket" kun je eventueel nog andere (privé) info vermelden die enkel zichtbaar is aan Proximus-medewerkers, zoals de filmtitel.
Klik als je dat hebt gedaan onderaan op "sla wijzigingen op" en meld hier even dat dit gebeurd is.
Ter info: Forum Profiel
klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen, en
> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten
Graag wat meer info waar het over gaat? Dan kunnen we dit laten nakijken.
Vul zeker ook je forum profiel volledig aan.
mvg
Tina
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.