Skip to main content
Beantwoord

Terugsturen van een tweede tv box - serienummer

Ik  heb een aanvraag gedaan om mijn tweede TV box (V5c, Cisco) terug te sturen, omdat ik die niet meer nodig heb, en omdat die nu ook aangerekend wordt. 

Ik heb namelijk nog een andere V5c decoder (made by Technicolor) die ik als tweede decoder kan gebruiken, die ik ooit privé aangekocht heb (ik vermoed op een veiling), en die ondertussen al  geruime tijd die andere (Cisco) decoder vervangt, ook al omdat die Cisco decoder af en toe uitviel…

Maar op de ontvangen verzendlijst zie ik nu als product id: TVBox - 16020134 (i.p.v. 16020136), en de S/N barcode komt overeen met het serienummer van mijn eigen TV box? Misschien komt dat doordat proximus alleen maar kijkt welke TVbox momenteel actief is als tweede decoder?

Vraag: geeft het een probleem als het serienummer van het teruggestuurde toestel niet overeenkomt met hetgeen op de verzendlijst staat?

Beste antwoord door HeidiE

Dag ​@divyrider het is geen probleem als het serienummer niet overeenkomt, technisch weten wij wat er actief staat. Groetjes, Heidi

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

3 reacties

Martin
  • 33127 reacties
  • 19 maart 2025

@divyrider indien het nog niet moest gebeurd zijn, vul dan in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aan, zodat de PX moderatoren u vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden om je vlotter te kunnen helpen met je vraag. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2494 reacties
  • Antwoord
  • 20 maart 2025

Dag ​@divyrider het is geen probleem als het serienummer niet overeenkomt, technisch weten wij wat er actief staat. Groetjes, Heidi

• Auteur
  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 20 maart 2025

Klantgegevens zijn up to date.