Skip to main content
Vraag

Tv valt 's avonds uit rond 22u45

  • December 14, 2023
  • 5 reacties
  • 223 Bekeken

Iedere avond valt  de verbinding weg tussen 22u40 en 23u.

De recente foutmeldingen zijn:
“onverwacht probleem...”
“server niet bereikbaar”, met in rechterbovenhoek no signal schermpje
“genius verbinding” ook met signal schermpje
of gewoonweg een blauw scherm met enkel het proximuslogo.

Dit is sinds vorig weekend aan de gang. Heeft iemand er ervaringen mee?
 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Martin
  • December 14, 2023

Is de decoder verbonden met een netwerkkabel aan de bbox of gebruik je PLC’s (internet verbinding via stopcontacten) 
Worden er bepaalde toestellen aangeschakeld mss rond die tijd?


Evy_01
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • December 14, 2023

Ik had dit probleem vorig jaar verschillende weken (telkens op zelfde tijdstip bij bekijken van opnames van vtm/2/3/4). Nu net opnieuw begonnen om klokslag 21.00 uur, dus hopelijk geen herhaling…

Scherm blokkeert volledig (ook indien opname),j geen enkele knop heeft effect, enkel decoder even uit en aan helpt.  


  • Auteur
  • Apprentice
  • December 20, 2023

Is de decoder verbonden met een netwerkkabel aan de bbox of gebruik je PLC’s (internet verbinding via stopcontacten) 
Worden er bepaalde toestellen aangeschakeld mss rond die tijd?

Martin,

de decoder is aangesloten via een netwerkkabel. Rond die tijd worden er geen extra toestellen aangeschakeld, daar ik meestal al enige tijd in de zetel hang :-).


  • Apprentice
  • March 21, 2025

Kloteboel is het ,altijd iets, problemen en nog eens problemen, binnenkort stap ik over naar telenet.Probleem opgelost en gedaan met die zever


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • March 25, 2025

@beebee Welke problemen ondervind je juist ? Dan kunnen we dit voor je nakijken en oplossen.