Skip to main content
Vraag

film betaalt maar kunnen hem niet kijken


Film gisteren avond gekocht maar kunnen deze nog steeds niet kijken. 

2 reacties

Mutlie
  • 1963 reacties
  • 23 maart 2025

Dat probleem heb ik dit weekend een paar keer zien passeren.
Het is nu te laat voor de helpdesk en morgen komen de moderatoren pas terug langs.
Zet alvast in je → ForumProfiel zoveel mogelijk klantgegevens zodat zij u morgen verder kunnen helpen. In het veld "Ticket" kun je eventueel nog andere (privé) info vermelden die enkel zichtbaar is aan Proximus-medewerkers, zoals de filmtitel.
Klik als je dat hebt gedaan onderaan op "sla wijzigingen op" en meld hier even dat  dit gebeurd is. 


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3216 reacties
  • 24 maart 2025

@Lioschilde 

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

 

Graag wat meer info waar het over gaat? Dan kunnen we dit laten nakijken.

Vul zeker ook je forum profiel volledig aan.

mvg

Tina