Skip to main content
Vraag

uitstel betaling

• Apprentice
  • 2 reacties

Wegens financiële moeilijkheden (operatie) zou ik willen vragen of ik uiterlijk 28/3/2025 mijn factuur mag betalen. Fact.

753xxxxx49

€ 68,12

Alvast bedankt

7 reacties

Martin
  • 33186 reacties
  • 14 maart 2025

@EV5 

Vul hiervoor in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aan, zodat de PX moderatoren u vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden om je vlotter te kunnen helpen. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2135 reacties
  • 14 maart 2025

@EV5 Kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer)aanvullen op uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

• Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 15 maart 2025

Klant nummer 13xxx6

0472xxxx98

Martin
  • 33186 reacties
  • 15 maart 2025

@EV5 Het ie geen goed idee van privégegevens zoals je klant- en telefoonnummer op een openbaar forum te zetten, waar iedereen alles kan lezen, om e.v.t. misbruik te voorkomen, maar wel in je → ForumProfiel.
 In het tekstveld "Ticket (Privé)", daar kun je ook nog bijkomende informatie vermelden.(bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Ook zoveel mogelijk gegevens invullen/aanvullen in de met privé" aangeduide tekstvelden, deze kunnen enkel door proximus medewerkers zelf gelezen worden.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" . 

PS: Binnen het uur nadat je uw bericht gepost hebt kun je dit nog zelf editeren, door onderaan je geplaats bericht hierboven op de drie horizontale puntjes te klikken en “Bewerk” te kiezen om je privé gegevens te wissen/deels aan te passen, anders kan dit enkel nog door een Proximus medewerker (moderator) gebeuren.

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2135 reacties
  • 17 maart 2025

@EV5 Een uitstel was niet meer mogelijk maar wel een afbetalingsplan in 2 schijven.Dan kan je ook uiterlijk de 28ste maart het bedrag van 68,12EUR in 1 keer overschrijven.Groetjes,Joel.

• Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 17 maart 2025

Dus als ik op 28/3 die 68,12€ betaal ben ik in orde en word niet afgesloten.

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3216 reacties
  • 18 maart 2025

@EV5 

klopt, je kan dit in 1x betalen de 28e.

mvg

Tina