Geachte Proximus klantenservice,
Betreft: Onvrede over service bij aankoop nieuwe telefoon
Als jarenlange tevreden klant wil ik mijn ongenoegen uiten over een recente ervaring. Ik ben momenteel geïnteresseerd in de aanschaf van een nieuwe telefoon, specifiek de Xiaomi Ultra 15.
Na diverse contacten via uw website, klantenservice en een bezoek aan uw winkel op de Meir in Antwerpen, werd mij beloofd dat ik zou worden teruggebeld. Tot op heden heb ik echter niets vernomen.
Het valt mij op dat dit toestel regelmatig op uw website wordt gepromoot, maar steeds "niet in stock" is of "snel uitverkocht" blijkt te zijn bij nieuwe leveringen. Bij uw concurrent Orange blijkt dit toestel wel beschikbaar te zijn.
Deze situatie doet mij twijfelen of ik in de toekomst nog klant bij Proximus wil blijven. Ik zou graag een reactie ontvangen waarin u uitlegt waarom deze telefoon niet beschikbaar is en wanneer ik deze wel zou kunnen aanschaffen.
In afwachting van uw reactie,
Met vriendelijke groet,
[Uw naam]