Skip to main content

promotie op website proximus

Geachte Proximus klantenservice,

Betreft: Onvrede over service bij aankoop nieuwe telefoon

Als jarenlange tevreden klant wil ik mijn ongenoegen uiten over een recente ervaring. Ik ben momenteel geïnteresseerd in de aanschaf van een nieuwe telefoon, specifiek de Xiaomi Ultra 15.

Na diverse contacten via uw website, klantenservice en een bezoek aan uw winkel op de Meir in Antwerpen, werd mij beloofd dat ik zou worden teruggebeld. Tot op heden heb ik echter niets vernomen.

Het valt mij op dat dit toestel regelmatig op uw website wordt gepromoot, maar steeds "niet in stock" is of "snel uitverkocht" blijkt te zijn bij nieuwe leveringen. Bij uw concurrent Orange blijkt dit toestel wel beschikbaar te zijn.

Deze situatie doet mij twijfelen of ik in de toekomst nog klant bij Proximus wil blijven. Ik zou graag een reactie ontvangen waarin u uitlegt waarom deze telefoon niet beschikbaar is en wanneer ik deze wel zou kunnen aanschaffen.

In afwachting van uw reactie,

Met vriendelijke groeten

6 reacties

Martin
  • 33186 reacties
  • 25 maart 2025

@Guido28 

TIP: Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens zodat de PX moderatoren u vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden om je vlotter te kunnen helpen. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2135 reacties
  • 25 maart 2025

@Guido28 Kan u uw klantgegevens aanvullen op uw profile(klantnummer, gsm-nummer).Dan kunnen we het verder voor u navragen.Groetjes,Joel.

• Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 25 maart 2025

0478xxxx38

Martin
  • 33186 reacties
  • 25 maart 2025

@Guido28 je zet dit best in je forumprofiel om misbruik te vermijden zie → hier

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2135 reacties
  • 25 maart 2025

@Guido28 We hebben uw vraag doorgestuurd.Van zodra we antwoord ontvangen, zal dit aan u overgemaakt worden.Groetjes,Joel.

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3415 reacties
  • 26 maart 2025

@Joel M Guido liet me dit nog weten : opgelost ,alleen spijtig dat ik niet meer kan profiteren van de promoties waar bijhorende attributen erbij waren (niet mijn fout )