Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
De ideale categorie om Proximus te contacteren in geval van vragen
Recent actief
Ingegaan op de promotie via bouwpromotor Matexi (https://proximus.matexi.be). Daar staat duidelijk: Flex Fiber twv €85,99 → €0 / maand gedurende 6 maanden.Nu krijg ik de eerste factuur en staat er “Bouwpromotor promo 6 maanden gratis”: -75,99. Dus moet ik 10 euro meer betalen dan weergegeven in de promotie. Kan dit rechtgezet worden aub?
Dag iedereen,Wij zijn heel recent verhuisd naar onze nieuwe woning. We waren de jaren ervoor Telenet klant. Nu dus naar proximus overgestapt met flex abonnement. Op maandag 25/1 kwam een proximus technieker alles aansluiten. Dus digitale TV en internet. Alles leek perfect te werken maar we ondervinden nu problemen met onze TV. Na enkele uren tv, bv 2u-3u valt de tv plots uit. We krijgen een zwart scherm en kunnen niets meer doen. Als ik dan met de afstandsbediening de tv terug aanleg kunnen we weer zonder problemen verder tv kijken. (enkel heel vervelend als je de functie terugkijken gebruikt, dan moet je terug van nul starten bij een programma zonder dat we kunnen doorspoelen.)Al elke avond dat we tv keken viel onze tv 1 keer uit. Zwart scherm, tv aanleggen en weer verder kijken. Hoe kan dit komen? Ons TV toestel is een Samsung Qled 55qt60. Dit TV toestel is ook maar 1 week oud en dus splinternieuw. Alsook is ons Wifisignaal vaak onstabiel. We hebben 1 Wifibooster die boven staat in
In de afgelopen paar dagen hebben we meer dan 15 keer met jullie gebeld. We liepen achter met betalen vanwege ontslag vanwege covid. We kregen te horen dat we eerst rekening A moesten betalen en dan zouden we binnen 48 uur worden aangesloten. Dat hebben we gedaan, ten koste van andere betalingen. Toen kregen we te horen dat we rekening B moesten betalen en dan pas zouden we weer worden aangesloten, maar dan binnen 5 dagen. Dus ten koste van andere rekeningen dat ook gedaan. Nu staat er geen bedrag meer open wat binnen de termijn MOEST worden betaald en hebben we te horen gekregen dat we NIET worden aangesloten, want we staan op de ZWARTE LIJST???? Terwijl we de rekeningen hebben voldaan die moesten binnen de uiterlijke termijn en terwijl we telkens hebben gedaan wat ons werd gevraagd!!! Is dit nog normaal? Waar is de compassie?? Jullie zijn degene die zich niet aan afspraken houden en telkens iets nieuws verzinnen en beloftes verbreken. Zodra het kan stoppen we ons abonnement bij julli
Maak er even een aparte topic van om mijn geval te scheiden van andere gebruikers. Ik heb sinds 2 weken 2 v7 decoders, allebei draadloos via booster en bridge. Momenteel 1 toch met kabel om deftiger bijna storingsvrij tv te kijken in de woonkamer. Als de tv via de bridge aangesloten is, ervaar ik vaak storing, kort zwart scherm of blokjes… Met de kabel af en toe een vertraging wat vooral duidelijk is bij live voetbalwedstrijden, de bal loopt dan schokkerig of bewegende spelers lopen onnatuurlijk (en dat ligt niet aan de ploeg of spelers haha). Ik heb al tig keren met storingen gebeld, getest wat kan getest worden, resetten of one ssid uitzetten kanalen switchen enz. Het probleem blijft. Ik begin sterk te vermoeden dat het gewoon aan de v7 decoders ligt. Alles is uitgemeten door proximus, apparatuur staat op punt. Ik had dit soort problemen ih verleden niet met de oude decoder, de v5. Als zelfs een kabel de tv niet storingsvrij kan doen werken? En dit alles met fiber waar ook mysterieuz
Hoe komt het dat bij gebruik van de Pickx app regelmatig zwart beeld krijg op de chromecast??Bij gebruikt van de VTM Go app en de VRT NU app komen we dit niet tegen.De ene dag is het maar 1 of 2 keer per dag maar andere dagen kan het 3 keer op een uur zijn.Het lichtje op de chromecast blijft branden. Krijgen gewoon zwart beeld. Dan moeten we veranderen van zender wachten tot het gelaad is en dan pas kunnen we terug keren naar de eerste zender.
Gisteren een reset gedaan op de bbox3 modem om problemen met de tv op te lossen, die problemen zijn van de baan, lijkt dat mijn ingesteld paswoord blijkbaar ook is gewist. Nu kan ik wel verbinding maken via het stickertje achteraan op de modem, maar dat is een code voor Schriftgeleerden en zeker niet handig om die code mee te geven aan familieleden. Ik weet dat er voor een bbox (2) modem een manier was om in de modem zijn geheugen te geraken, maar met deze nieuwe modem 3 ken ik het systeem niet.Is er iemand die mij hiermee kan helpen om aan die internetcode te geraken iets in de vorm van:XXX.XXX.XX.XX zodanig dat ik met het paswoord van de modem in zijn intern geheugen kan.dus om een lang verhaal kort te maken ik zou graag het origineel paswoord van de modem wisselen met mijn oude gebruiksvriendelijker paswoord. En met het paswoord bedoel ik het paswoord dat je moet ingeven om bv via je gsm draadloos via de bbox3 modem verbonden te worden met het internet (dus de wireless key zoals ve
sinds enkele dagen werkt de cloud weeral niet meer. het dashboard flikkert voortdurend en ik moet de cloud afsluiten om verder te kunnen werken. Cloud software volledig verwijderd en opnieuw geinstalleerd met als resultaat dat ik opnieuw een flikkerend inlogscherm krijg waar ik niks kan invulllen en dan maar noodgedwongen opnieuw moet afsluiten.Dit is hetzelfde probleem die vorig jaar ook is voorgekomen en die verschillende maanden heeft geduurd eer het opgelost was. Zijn we opnieuw vertrokken voor enkele maanden ?????Overweeg om dit buiten te gooien en iets deftigers en betrouwbaarder te installeren.
Beste Proximus medewerkers,Wij verhuizen over 2 weken en willen graag ons huidig Proximus tv -en internetpack mee verhuizen naar ons nieuwe adres. Indien mogelijk mag er een afspraak gemaakt worden voor een technieker op maandag 1 maart of enkele dagen later ivm activatie op het nieuwe adres, alleszins liefst in de eerste week van maart.Kan een Proximus medewerker dit in orde brengen voor ons?Mijn man en ik hebben beiden ook een los Proximus gsm abonnement, dus niet gekoppeld aan ons tv -en internetpack. Wij willen dit graag zo houden, maar willen wel alvast onze nieuwe adreswijziging laten doorvoeren voor ons beider gsm abonnementen ivm facturatie. Klantnummer van mijn man zal ik via een privébericht doorgeven, alsook ons nieuwe adres.Graag ontvang ik zsm een reactie van Proximus ivm onze aankomende verhuis.Alleszins alvast hartelijk dank om bovenstaande in orde te brengen!🌻
ik heb hier een korte stroompanne gehad op het elektriciteitsnet, en sindsdien werken mijn beide bridgen niet meer. Ik heb de modem reeds een herstart doen maken, maar dit verhelpt het probleem niet (ook een herstart met het kleine reset knopje geprobeerd). Op de bridgen brandt wel het powerlampje maar verder gebeurd er niets. Achteraan de bridge staat het schakelaartje op auto zoals steeds het geval was. Ook al verzet ik het schakelaartje er gebeurd niets. Het internet functioneert normaal alsook de tv via een rechtstreekse draad naar de modem werkt goed. Ik heb ook de decoders reeds herstart, maar dit verhelpt het probleem ook niet. Dus ik vermoed dat er iets aan de bbox 3 moet haperen die het draadloze signaal verzorgd, want beide bridgen die samen in panne vallen lijkt mij ergens onlogisch dacht ik. Wie kan mij verder helpen?
Gisteren mijn A95X R2 aangesloten en de laatste versie Belgacom TV (release 31/01/19) geïnstalleerd. App start op, tv gids verschijnt maar kan niets bekijken "streaming niet beschikbaar" Of via wifi of lan blijft hetzelfde, locatie staat open voor de app, tijdzone Brussel. Andere Belgische streaming apps werken, stevie, vtm, vrt.nu Onderwerp is hier al verschillende keren gepasseerd maar nog geen enkele oplossing is publiek gezet.
Als ge wilt chatten omdat er weeral eens problemen zijn, geeft buiten de virtuele assisten niemand thuis, van de 6 laatste keren , heb ik eenmaal een heel bevredigend contact gehad en ook een goede uitleg en oplossing, maar dat is blijkbaar weer helemaal verdwenen (we komen zo snel mogelijk bij je terug, gemiddeld duurt dit minder als 15 minuten)dat is dus ondertussen weeral 3 kwartier geleden.Annita-*********-*******
Goedeavond, Heb een flex abonnement aangevraagd op 07.01 met mobiel nummer. Normaal zou de installatie van internet gebeuren deze week op maandag.De technieker heeft last minute afgezegd waardoor we nu verhuisd zijn en geen internet hebben en we moeten wachten tot (minstens als ze dan wel zuden langskomen) 26.02 Wat zijn de kosten om het flex abonnement op te zeggen (er is toch geen installatie gebeurd) en enkel het mobiel nummer te behouden? Wij werken van thuis uit en kunnen dit niet doen zonder internet.
Ik heb een probleem met de pickx app, deze heeft in de 4 maanden dat ik klant ben nog nooit gewerkt. Ik kan niet aanmelden en krijg vervolgens volgende pop up. Ik heb al contact gehad met Proximus, zou in orde moeten zijn, maar zelfde issue blijft.Ik heb ook al geprobeerd om de app toe te voegen in mijn producten in de MyProximus app. Maar pagina bestaat niet, krijg een 404 error.
Sinds gisteren werkt de applicatie Pickx niet op mijn iPad.Stream niet beschikbaar … probeer opnieuw. Wat is niet aan de hand ?ro
Vragen:Waarom kunnen we niet naar TV Plus kijken dit zender is beschikbaar voor de hele Vlaanderen en Brussel ondanks het feit dat het min of meer provinciaal is ? Waarom kunnen we niet naar Xite kijken (7 muziek zenders voor Vlaanderen en 12 voor de rest) ? (NRJ Hits TV stopt 1 April….) Er zijn veel topic die vragen over BBC 1en 2, en ARD en ZDF in HD maar die komen nooit. We krijgen in plaats “ESports One” ???Ik zie op de zenderlijst in Brussel en WL “Game One HD ” nog een nieuwe franse zender...
Wanneer ik dit forum bekijk heb ik niet de indruk dat er ook effectief iets gedaan wordt met de klachten, de problemen. In Jerusalem kan je voor de muur gaan staan heeft evenveel effectof zou God beter luistere dan Proximus ???
Hallo allemaal,Hallo Proximus,Via deze link, https://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=43&t=58971 heb ik gelezen dat de V5 decoders niet meer zullen werken vanaf 15 januari 2021.Gaat het hier over de gewone V5 decoders of de V5 compact decoders?Of misschien enkel maar de V5 decoders die hardware problemen ondervinden?Mijn 3 v5 compact decoders doen het nog goed momenteel. Mocht het niet 15 januari 2021 zijn, weet Proximus ongeveer hoelang de v5 compact decoder nog zal ondersteund worden?Alvast bedankt voor wat meer info.Timm1983
Hallo, ik probeer heb juist een Unlimited abo genomen ipv Flex+, maa blijkbaar is dit niet met 5G. Als ik probeer via de site voor een 5G abo de volgende boodschap ‘Je huidige pack laat niet toe om dit Flex-abonnement te bestellen. Je dient een Mobilus abonnement te bestellen of je huidige pack te wijzigen naar één van onze nieuwe Flex-packs.’ Kan eens iemand dit bekijken?
Kunnen jullie mijn verwijderde e-mails nog terughalen ?Ik heb de e-mails van mijn proximus-account “ @skynet.be “ per vergissing definitief verwijderd. Kunnen jullie deze op een of andere manier nog terughalen ? De betrokken periode betreft 01 01 2021 tot 07 02 2021.met dank.
Hallo,Ik heb een AP dat ik graag wil gebruiken om mijn netwerkdekking te verbeteren. Het is een ubiquiti AP AC pro. Het AP is misschien een pro maar ik ben een totale noob.Is het voldoende om de ap met de kabel te verbinden met de modem of moeten er andere dingen worden ingesteld?Het is toch zo dat het bereik van het netwerk groter wordt en de toestellen vanzelf overschakelen tussen de AP de proximus modem, of vergis ik me? Bedankt voor de hulpGroeten,Yves
Hallo, ik heb vandaag mijn bbox3 die defect was binnen gebracht in de proximus winkel te Eeklo. Bij het afgeven heb ik gevraagd voor een ontvangst bewijs te krijgen en de vriendelijke dame zegde dat die in mijn mail ging terecht komen. We zijn nu enkele uren verder maar heb nog altijd niks gekregen. Komt dit nog ?mvgPeter
Hoeveel euro bijzetten om het tegoed nog een jaar te kunnen blijven gebruiken ?
Mijn oude website “users.belgacom.net/lgRW” werkt nog steeds, en daar ben ik blij om. Maar hoe kan ik de /lgRW veranderen naar /dedinos? Alvast bedankt. Groetjes. Jean Gielen
Ik kijk via de Pickx app en Apple TV televisie. Dit werkt zeer goed op uitzondering dat ik vanaf het begin een bepaald foutje in het beeld waarneem voor bepaalde TV programma’s. Het foutje is een soort “verspringen van beeld”, soms om de 5 minuten, dan weer 10 minuten. Echt hinderlijk is het niet tenzij je d’r op begint te letten. MAAR: Het is enkel met bepaalde TV programma’s (vb. Dagelijkse kost, BBC reeksen,...). In andere programma’s is er dan weer totaal geen probleem. Ik werk met een nieuwe Apple TV 4K, splinternieuwe TV en degelijke kabels, daar ligt het dus niet aan.Zijn er nog andere die dit “foutje” hebben of d’r een oplossing voor gevonden hebben bvb in de afstelling van de Apple TV?