Vraag

Film huren

  • 26 February 2021
  • 7 reacties
  • 140 Bekeken

Men vriendin huurde gisteren een film op de v7 decorder en starte hem op en foutmelding, dus wou daarnet proberen en film is niet meer te vinden maar staat wel op factuur en er stond bij beschikbaar voor 48 uur. Andere decorders had je toch de optie bibliotheek of gehuurde items pfff wie kan me helpen🙄 daarnet via chat gedaan maar wist het zelf niet of eerder geen zin me te helpen 


7 reacties

zie → Android TV decoder - Hulp nodig? | Proximus

als je hem niet ziet staan mss je de decoder even herstarten = even zonder stroom zetten

Reputatie 7
Badge +4

Men vriendin huurde gisteren een film op de v7 decorder en starte hem op en foutmelding, dus wou daarnet proberen en film is niet meer te vinden maar staat wel op factuur en er stond bij beschikbaar voor 48 uur. Andere decorders had je toch de optie bibliotheek of gehuurde items pfff wie kan me helpen🙄 daarnet via chat gedaan maar wist het zelf niet of eerder geen zin me te helpen 

kan je je klantennr of lijnnr toevoegen aan je profile ?
dan kijken we het voor je na

Reputatie 4
Badge +2

Normaal moet die op je homescreen bij verder kijken staan 

als hij er staat wel te verstaan!

Reputatie 4
Badge +2

sorry ik bedoel bij mijn  video s onder verder kijken

zoals ook te zien in de link die die ik on der de startertopic gepost heb

 

Reputatie 7
Badge +3

Men vriendin huurde gisteren een film op de v7 decorder en starte hem op en foutmelding, dus wou daarnet proberen en film is niet meer te vinden maar staat wel op factuur en er stond bij beschikbaar voor 48 uur. Andere decorders had je toch de optie bibliotheek of gehuurde items pfff wie kan me helpen🙄 daarnet via chat gedaan maar wist het zelf niet of eerder geen zin me te helpen 

Heb je de film alsnog teruggevonden via bovenstaande tips? 

Als je hem nog steeds niet terug kan vinden zal ik de bestelling crediteren.

 

Geert

Reageer