Beantwoord

probleem account Pickx

  • 25 February 2021
  • 5 reacties
  • 490 Bekeken

Reputatie 2
Badge

sedert enige tijd de volgende melding op mijn Samsung smartphone :

Er lijkt een probleem te zijn met de instelling van je account. Sorry.

Neem contact op met Proximus….

icon

Beste antwoord door DaisyS 25 February 2021, 10:00

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +5

@MarcoPolo Ik heb het doorgestuurd voor onderzoek. Van zodra ik antwoord heb kom ik hier op terug.

@MarcoPolo en via de webversie → http://proximuspickx.be krijg je daar ook een foutmelding.

Reputatie 7
Badge +5

@MarcoPolo Ik heb net antwoord gekregen en zelf ook nog eens alles nagekeken en ingesteld. Kan je het nu nogmaals proberen?

Reputatie 2
Badge

@DaisyS probleem opgelost, dank voor de snelle opvolging...

Reputatie 7
Badge +5

@MarcoPolo Graag gedaan!