Vraag

Proximus vaste lijn plots geschrapt??

  • 24 February 2021
  • 2 reacties
  • 83 Bekeken

Proximus.... EEN GROTE RAMP !!

Gezien wij op een privé-domein wonen kunnen we niet kiezen...., anders was het sowieso een andere provider... !!

Probeer maar eens een klacht in te dienen via hun site... GOOD LUCK voor diegenen die hun kans willen wagen...

Rond 11 november hebben ze verkeerdelijk onze vaste lijn afgesloten. Niemand bij Proximus kan verklaren waarom dit is gebeurd... Ook weer een nadeel van het thuiswerken... collega's praten niet meer met elkaar...

Bijkomend... Ik vraag een afspraak op zaterdag 16/01 en dan krijg ik daags nadien een bevestiging op vrijdag 15/01. Gezien mijn vaste lijn niet werkte en ik slecht GSM-ontvangst heb thuis, kan ik niet van thuis werken zonder vaste lijn!! Service level=0...

Ben echt wel eens benieuwd hoe ze op deze openbrief op Facebook gaan reageren, of ze er al wel zullen op reageren...?? Dat getuigd nog maar eens wat een ex/parastataal bedrijf kent van service-lavel/klantenservice en zich wil voordoen als privébedrijf?? Gelukkig zijn de bedrijfsleiders en hun medewerkers van onze privébedrijven beter georganiseerd en weten zij wel wat klantenservice is!

Vanop afstand iemand zijn vaste lijn afsluiten kan blijkbaar zonder enige moeite, maar deze terug operationeel maken duurt meer dan 4 maanden en daar moet dan ook nog eens een technieker voor ter plaatse komen. Én zeker geen slechte commentaar op de technieker, want die was gedienstig en SUPER vriendelijk én HIJ heeft het wél opgelost !!

Hieronder is te zien welke opties je krijgt als je klikt op "Een klacht indienen". Kijk maar eens naar de mogelijkheden... Nee, ik wil dan mijn relaas kunnen doen en vragen waarom het geduurd heeft tot begin februari om de fout van Proximus-zelf terug te activeren??

Met on-klantvriendelijke groet,

Je Proximus-klant !!

Kan een afbeelding zijn van ‎de tekst '‎Vaste lijn Telefoonlijn Voicemail Andere vraag Een klacht indienen Een specifieke vraag? Bel ons Veelgestelde vragen Handliding.oorje_dradlozetefoon Handleiding.oorje.vaste.telefoon Handleiding fax Technische vragen: van maandag tot vrijdag van 22 zaterdag, zondag & feestdage van Proximus belt je terug Deaanslg_v telefoontoestellen en.vastelijn.controleren Geen Laat bent ۔ of gestolen: 24/7 bellen? weten wanneerje beschikbaar we bellenje terug alsje tijd hebt. HetProximusF Andere vragen van maandag tot vrijdag van e.m. 20 zaterdag van u t.e.m.1 17u 30. Gesloten op zon- en feestdagen. Bel ons Belme Bel‎'‎

Leuk

Opmerking plaatsen

Delen

Opmerkingen

1 opmerking bekijken

Schrijf een opmerking…

 

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

 

 


2 reacties

Best dat je afwacht tot de prox medewerkers hier langskomen om je verder te helpen.

PS: Ondertussen best zoveel mogelijk (en evt reeds gevraagde) privégegevens in je forumprofiel plaatsen, doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
→ ForumProfiel gegevens invullen/aanvullen 

( in het vak "Ticket (Privé)" kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als je wilt).
 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Dave Van Bulck ik heb dossier 47612753 opgemaakt voor nazicht door onze achterliggende dienst, die jullie verder zal contacteren. Groetjes, Heidi

Reageer