Proximus.... EEN GROTE RAMP !!
Gezien wij op een privé-domein wonen kunnen we niet kiezen...., anders was het sowieso een andere provider... !!
Probeer maar eens een klacht in te dienen via hun site... GOOD LUCK voor diegenen die hun kans willen wagen...
Rond 11 november hebben ze verkeerdelijk onze vaste lijn afgesloten. Niemand bij Proximus kan verklaren waarom dit is gebeurd... Ook weer een nadeel van het thuiswerken... collega's praten niet meer met elkaar...
Bijkomend... Ik vraag een afspraak op zaterdag 16/01 en dan krijg ik daags nadien een bevestiging op vrijdag 15/01. Gezien mijn vaste lijn niet werkte en ik slecht GSM-ontvangst heb thuis, kan ik niet van thuis werken zonder vaste lijn!! Service level=0...
Ben echt wel eens benieuwd hoe ze op deze openbrief op Facebook gaan reageren, of ze er al wel zullen op reageren...?? Dat getuigd nog maar eens wat een ex/parastataal bedrijf kent van service-lavel/klantenservice en zich wil voordoen als privébedrijf?? Gelukkig zijn de bedrijfsleiders en hun medewerkers van onze privébedrijven beter georganiseerd en weten zij wel wat klantenservice is!
Vanop afstand iemand zijn vaste lijn afsluiten kan blijkbaar zonder enige moeite, maar deze terug operationeel maken duurt meer dan 4 maanden en daar moet dan ook nog eens een technieker voor ter plaatse komen. Én zeker geen slechte commentaar op de technieker, want die was gedienstig en SUPER vriendelijk én HIJ heeft het wél opgelost !!
Hieronder is te zien welke opties je krijgt als je klikt op "Een klacht indienen". Kijk maar eens naar de mogelijkheden... Nee, ik wil dan mijn relaas kunnen doen en vragen waarom het geduurd heeft tot begin februari om de fout van Proximus-zelf terug te activeren??
Met on-klantvriendelijke groet,
Je Proximus-klant !!
Leuk
Opmerking plaatsen
Delen
Opmerkingen
1 opmerking bekijken
Schrijf een opmerking…