Vraag

Mobile Internet Laptop Tablet-optie

• 30 mei 2020
  • 2 reacties
  • 75 Bekeken

Op 27 mei krijg ik deze cryptische sms van proximus

“Beste Proximus-klant, vanaf 25 juni 2020 verdwijnt de Mobile Internet Laptop Tablet-optie (waarmee je surft voor 10 cent/MB). De optie wordt dan omgezet naar Mobile Internet XXS. Met de Mobile Internet XXS-optie heb je 500 MB voor 5 EUR/maand, incl. btw. Proximus biedt je de eerste 12 maanden gratis aan. Niet tevreden of heb je geen mobiele data nodig? Dan kun je je abonnement op elk ogenblik kosteloos opzeggen op proximus.be/opzeggen of via de klantendienst. Nog een fijne dag”

Ik heb heden gratis 500MB/maand mobiele data op mijn tablet. Wat betekent dit na 25/6. Wordt dit een betalende optie ? ( voor iets dat gratis was)  Trouwens is dit nu een manier om te communiceren met zijn klanten. Bellen met de klantendienst is trouwens  een ontnuchterende ervaring en probeer ik te vermijden...

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Proximus medewerkers komen pas dinsdag terug langs op dit publieke forum

Het gratis (beperkte) mobiele datavolume gekoppeld aan mijn vaste breedband internettoegang is reeds midden 2018 geschrapt bv.

https://nl.forum.proximus.be/internet-10/internet-start-mobile-150gb-schrapping-extra-surfvolume-vanaf-01-08-18-44722

Uit bovenstaande begrijp ik dat Proximus schrijft dat u nu aan 0.10 €/MB surft en vanaf 25/06 gedurende 12 maand de 5€/maand kostende Mobile Internet XXS optie van 500 MB gratis krijgt en dat u stelt dat u nog nog steeds 500 MB gratis mobiele data hebt

→ enkel Proximus medewerkers kunnen meer duidelijkheid scheppen en betrokken info is normaal ook ergens terug te vinden op uw factuur  minstens 1 maand vooraf  met mogelijk meer detail en/of verwijzing naar een website

Reputatie 6
Badge +2

@vanclooster Vanaf 25/06/20 zijn dat inderdaad de nieuwe voorwaarden.De eerste 12 maanden gratis, nadien 5EUR per maand voor 500MB als u het verder zou nemen.Groetjes,Joel

Reageer