Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
De ideale categorie om Proximus te contacteren in geval van vragen
Recent actief
Sinds oktober 2020 (!) heb ik het probleem dat het beeld bevriest. Dit gebeurt ongeveer om de 10 minuten. Ik heb dit al zeker een 10 tal keren gemeld en telkens houdt men mij dan zoet met een reset of probeer eens dit of probeer eens dat… Dat is dan goed voor een avond en daarna terug hetzelfde probleem. Deze week is er eindelijk een technieker geweest. (ik moest dus heel de dag thuisblijven hiervoor) Deze zegt dat er kortsluiting op de lijn zit en dat dit moet hersteld worden door de ‘lassers’. De ‘lassers’ zijn ‘s anderendaags geweest (ik moest uiteraard ook weer thuis zijn) en hebben die dag plus de daaropvolgende dag gelast omdat er inderdaad een probleem was met de Proximus kabel verderop in de straat.(ik diende die tweede dag ook thuis te zijn). Volgens hen zou het probleem nu opgelost zijn. Niets is minder waar. ‘s Avonds kijken we tv en na een half uur begint het opnieuw. Beeld bevriest om de 10 minuten en dit de hele avond. Na telefonisch contact wordt er nog eens b
Hallo,Zou het mogelijk kunnen zijn om in de tv-gids het jaartal van de film/serie te vermelden? Eens opgenomen staat dit vermeld…… enige reden hiervoor? Dit blijkt al meerdere keren gemeld/gevraagd te zijn….Alvast bedankt!Mvg,Jurgen
Heb reeds enkele oproepen van voor mij onbekend nummer nml.: 003222202222Kent somsiemand dit nummer?
Omzeggens elke avond krijgen we onverwacht probleem op ons scherm! Dit duurt soms wel 15-20 min. Melding van storing 2-5 en vruchteloos opnieuw opstarten. Heel vaak onmogelijk om Netflix te kijken, gewoon geen verbinding. Meestal geven we het gewoon op en gaan we slapen of anders alles uitdoen en opnieuw opstarten en wachten en wachten en wachten….ligt dit aan het draadloos systeem? Misschien zouden we beter overschakelen naar Telenet want de GENIUS die dit ontwikkeld heeft zou zich beter eens bijscholen!
Het is al de tweede keer dat wij na een spanningsonderbreking geen geluid hebben op de TV (wel via Chrome Cast) . Enkele maanden geleden heeft dit ook10 dagen geduurd. Twee techniekers hebben achtereenvolgensalles vervangen (modem, decoder, wifi bridge, HDMI). Maandag 28/6/21 was er weer een spanningsonderbreking en weer geen geluid. De helpdesk ging een nieuwe decoder sturen, binnen de 48u. Vandaag Dinsdag 30/6/21 waren we heel de dag thuis. Om 11:27 u krijg ik een Proximus SMS met de melding dat wij de levering van het pakker geweigerd hebben. Dit is pertinent niet juist. Er heeft niemand aangebeld (CCTV opnames bevestigen dit). Ook zat er geen briefje in de bus. Terug naar de helpdesk gebeld. De helpdesk zegt dat zij op hun systeem niet zien dat die S%S verstuurd werd en men vroeg mij om een copy van die SMS via mail naar Proximus te sturen. IK heb geprobeert te Mailen maar dat gaat niet bij Proximus. Ook kon ik niet chatten. Zijn er nog mensen die problemen ondervinden na spannings
Wij krijgen via e-mail informatie/publiciteit bestemd voor mijn schoonmoeder. Wij wensen dit te annuleren en alle info via de post naar haar adres te sturen. Hoe/waar kan ik dit wijzigen aub?
Sinds enige dagen ligt ons internet er om de paar minuten uit. We werken van huis uit, dus dit is niet te doen. We hebben alles al gereset, en dat helpt dus niet. Kan iemand hier snel naar kijken alstublieft. Bedankt.
Ik vertrek op vakantie en er is geen wifi ter plaatse. Ik heb m'n mobiel abo op geschroefd naar 40gb, de unlimited. In m'n abo heb ik 5gb gratis data voor de pickx app. Maar, ik zou graag m'n iphone als mobiele hotspot instellen en verbinden met m'n iPad en macbook vanwege groter scherm. Ik ga de pickx app gebruiken op ipad en macbook maar gaat de iphone de gebruikte data van die 5 gb gebruiken als hij ingesteld is als hotspot terwijl je de pickx app op ander device gebruikt? Ik veronderstel stel van niet en dat de data gewoon van m'n 40gb afgaan.… Is er een manier om toch gebruik te maken van de data van de pickx app? Streamen van iphone naar ipd of macbook kan volgens mij niet.… Graag jullie ideeën.
Voor de 3e keer vragen we tussenkomst voor steeds terugkerend probleem "uw decoder is niet verbonden". Na 1e topic is op 6 maart een technieker langsgekomen en heeft een nieuwe modem geplaatst. 2 weken later een 2e topic en op 24 maart is een technieker langsgekomen en heeft TV terug aan de praat gekregen en ons uitgelegd wat te doen als het probleem zich nog voordeed. Hebben we een paar maal moeten doen maar sinds gisteren krijgen we de decoder weer niet meer opgestart. Hebben dan nog maar eens harde reset gedaan van V5C; Sig lampje flikkert eventjes en dan stopt het. Enkel wit lampje brandt. Wij hebben nog een 2e TV en daar werkt alles. Sinds begin maart kijken we meer TV op tablet ipv naar onze 1e TV door de geregelde uitval; dit kan toch niet de bedoeling zijn !!!
Sinds een maand ongeveer moet ik elke dag rond late namiddag/vroege avond de decoder van de TV resetten. Problemen die zich voordoen : beeld bevriest, opnames verdwenen, onmogelijk opname af te spelen (zgn ‘serverfout’). Even decoder af en aanzetten en het werkt weer. Maar elke dag… dat wordt me een beetje teveel van het goede. Modem is nieuw, decoder is een paar jaar oud. Wie helpt?
In onze nieuwbouwwoning ligt de locatie vanwaar de toekomstige Proximus-kabel binnen komt en de locatie waar alle netwerkkabels samen komen ca. 10m uit elkaar. Is het mogelijk om de binnenkomende kabel verder door te laten lopen tot aan de locatie waar de netwerkkabels samenkomen? Op de instructies voor een nieuwe aansluiting staat immers steeds dat het aansluitpunt geplaatst wordt waar de kabel binnenkomt. Hoe lang op voorhand dien je een nieuwe aansluiting op het net aan te vragen?
Ik kijk wel eens naar de zender Pickx+ van Proximus (heb ik ter beschikking via een all sports-abonnement). Kan het zijn dat er vanaf 13 juni nog geen informatie over de programma’s beschikbaar is?
Good Day for All Proximus Bosses, Just got an invoice with 4 payments for demon games this month JUNE 2021. 28/06/2021 04:40:33 Demon Games 080020567 MPAY:234115981 4.12 € 21/06/2021 04:41:01 Demon Games 080020567 MPAY:233379097 4.12 € 14/06/2021 04:40:29 Demon Games 080020567 MPAY:232664240 4.12 € 07/06/2021 04:40:33 Demon Games 080020567 MPAY:231965332 4.12 € Services third parties Last transaction date: 28/06 16:40 a very common problem for Proximus clients nowadays, DEMON GAMGES fraud spam payment out of your account. I never request this service and therefore do not wish to pay for it. The friendly Proximus complaint employee informed me over the phone that this was beyond his authority to block thi
Ik wil mij afmelden op subforum
Ik heb net mijn decoder aangesloten met modem en tv. Dat is gelukt. Maar zonder ethernetkabel lukt dat niet meer. Maar modem en decoder kunnen niet samen staan. Kan de decoder draadloos verbinden met modem? Hoe dan?
Hallo,Sinds een drietal weken kan ik op mijn Macbook Pro geen e-mails meer versturen.Heb mijn instellingen gecontroleerd en die staan juist, denk ik. outgoing Mail Server (SMTP)Account: relay.skynet.be Hoste Name: relay.proximus.be Port 587 Use TLS/SSL staat aangevinkt Authentification staat op non> met deze settings krijg ik volgende foutmelding: rejected by the server relay.skynet.be. Authentication required. Wanneer ik authentication op Password zet krijg ik de melding:unable to verify account name or password Het gekke is dat het op ons beide iPhones wel allemaal werkt, mmm Reeds via de app myproximus een en ander geprobeerd, supportlijn gebeld.Ik sta nog geen stap verder. Heeft er iemand een oplossing ajb?Al vast bedankt, inge
Sinds enkele dagen kan ik geen opnames meer instellen op de tv gids via Pickx op de laptop. Iets aanklikken via de 3 puntjes geeft enkel de optie “toon meer”.Als je het item opent (via toon meer of door onmiddellijk op het item te klikken) krijg je enkel de uitleg, maar geen opname knoppen meer. Via pickx op gsm lukt het wel nog om opnames in te stellen. Het is wel niet zo handig als via laptop, waar je een beter overzicht hebt, en vlugger je opnames van de komende week kan plannen.
Wat moet ik bij deze doen?Welke bestelling is in behandeling?ik heb hiervoor gebeld, wachten zei ze blijven wachten tot dat is verwerkt, maar over welke aanvraag of bestelling hebben we het?ik wil een nieuw smartphone aanschaffen bovenop mijn huidige abonnement laten aanrekenen maar tgoa niemerci proximus
Mijn dochter kreeg vandaag een bericht op haar gsm dat haar data op 80% van het totaal was gekomen. 1 minuut later kreeg ze de melding dat haar data op was en er al 7,25€ moest betaald worden. Ze zegt dat ze op 4G enkel op de gratis app (in haar epic stories) snapchat zat.Op MyProximus zie ik dat haar “gratis apps” niet meer vermeld staan.Als ik probeer om het verbruik te checken zie ik enkel een lege pagina.Heeft iemand dit ook al gehad ?
Sinds enkele dagen happert ons beeld op tv, We kunnen enkel draadloos kijken daar er geen lan verbinding voor handen is . Graag meer info reset werd reeds meermaals geprobeerd
Het is ondertussen na nogmaals een bezoek aan de boekenwinkel Berlaar Heikant dat de 2 beloofde V6 recorders niet zijn verzonden. Hopelijk kan iemand hier dat oplossen. Tevens hoe het mogelijk is dat er opnames komen die iemand anders maakt op één van de twee V5 compact decoders één bevat al mijn vroeger ingestelde opnames de ander allemaal dingen die ik niet opnam of opneem en na verwijdering opname en geplande opnames blijft dat komen. V5 compact heeft ook dezelfde fout als vroeger , na het spelen radioline en terug naar TV gaan geeft dat een zwart beeld en moet ik eerst de decoder herstarten. Kan ook niet naar versterker via de V5 compact was wel mogelijk met V6
Ongewenst. Hoe kan de toegang door VR Videos and Games worden uitgeschakeld
Na de bestelling en ontvangst van mijn eerste gratis wifi Booster kreeg ik al na enkele dagen een bericht dat deze niet ‘ok’ zou zijn wegens technische problemen die zich onregelmatig zouden kunnen voordoen - ik had dit echter gedurende die enkele dagen nog niet ondervonden. Daardoor werd er mij een nieuwe opgestuurd en mocht ik de oude naar een recyclagepark brengen (wat ik natuurlijk nog niet heb gedaan ).Na opnieuw een succesvolle installatie ontdekte ik echter een fundamenteel verschil tussen beide toestellen het 1e (‘not ok’) toestel biedt namelijk de mogelijkheid om binnen ‘Networking’ te kiezen tussen DHCP en Static IP, wat het 2e toestel echter niet meer aanbiedt. In de veronderstelling dat het 2e toestel dan toch recenter zou zijn dan het 1e, merk ik bovendien op dat het copyright jaar net andersom laat uitschijnen … Ik vind het sowieso erg jammer dat het met de nieuwste toestellen niet meer mogelijk zou zijn om voor een vast ip-adres te kiezen. Via mijn kinderen verneem ik t