November kopen wij voor de 2 kleinkids een toestel. Mijn man voor de kleinzoon , ik voor de kleindochter; Facturatie man eigen toestel+ aankoop promotie nieuw toestel en abonnement
kleinzoon
dataphone 10euro dataphone (1GB) 10 euro
mobilus S 15,99 mobilus S full control 15,99
Totaal factuur = 51,98
Hetzelfde voor mij en de kleindochter rekenen ze ,
dataphone (2,5GB) 25euro geen dataphone
mobilus M 26,99 mobilus S full control 15,99
Totaal factuur = 67,98!!!
Wetende dat mijn toestel geen internet heeft ( oude nokia) , altijd een abonnement van 15 euro heb gehad(nooit gevraagd om dat te veranderen)
Omdat dit 6maand geleden is gebeurd kan Proximus dit niet veranderen , zeggen ze mij aan de telefoon. Dit wil zeggen : mijn origineel abonnement van voorheen kan niet terug gebracht woorden naar 15euro???? Dataphone die ik niet gebruik moet betalen ???? En dat dataphone van kleindochter niet kan aangepast worden????? Totaalbeeld van MIJN verlies abonnement 11, X 6maand = 66 euro
+dataphone 25 x 6 = 150euro maakt 216 euro .
PROXIMUS de fout ligt volledig bij jullie verkoper , deels bij mij omdat ik het niet nagekeken heb.
Indien ik geen voldoende reactie krijg van jullie , zal ik mij genoodzaakt voelen om andere instanties aan te spreken en de 4 abonnementen op te zeggen!!!
Rita
(meer dan 30 jaar klant)
PS, deze klacht stuur ik door naar De Inspecteur van Radio 2