proximus is duidelijk de weg kwijt. Vanmorgen mij gebeld om 7.30 dat zij fiber kwamen installeren ondanks dat ik geen bestelling gedaan en zelf geen mail gekregen had
ik bel naar de helpdesk met de vraag hoe komt en ze zeggen dat ze mijn bestelling gaan annuleren. Terwijl ik er geen gedaan heb.
wanneer je de helpdesk vraagt om meer uitleg krijg je nauwelijks een antwoord. bovendien werd er mij aangeboden om gratis naar fiber over te schakelen aan dezelfde prijs als mijn huidig abonnement . ik vertrouwde het niet en belde een 2de keer terug en mij meldde mij nu dat er 10 euro bijkwam. De installatie was gratis. Dus productkennis was er ook niet
Bovendien werd er onlangs aangebeld met de boodschap dat fiber wel noodzakelijk was. ik had de indruk dat het ondernaannemers waren van proximus die een abonnement probeerden te slijten.
ik probeerde een klacht in te dienen maar ja dat moet je eens proberen . Geen mogelijkheid via de website. Dus nu maar via het forum. ik snap ze niet en vraag mij af waarmee ze bezig zijn.
Uit wanhoop dan een afspraak met de Telenet shop gepland. Maar ben benieuwd hoe ze hier gaan op reageren