Beantwoord

ios

  • 21 May 2021
  • 5 reacties
  • 63 Bekeken

iOS 14.5.1 kan de pickx appniet meer afspelen op de iPad?  Dit sinds 16/4/21

wie kan mij helpen de app heeft prima gewerkt tot 16/4/21

icon

Beste antwoord door AntonellaD 25 May 2021, 10:06

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Sigfried Via deze links vind je tips om het probleem op te lossen.

Pickx: tv kijken op je gsm | Proximus

Een probleem met de Pickx-app of www.proximus.be/pickx? | Proximus

Groetjes,
Antonella

@Prximus-forummedewerkers onlangs werd hier gemeld dat het 10 apparaten waren die mochten gekoppeld worden aan pickx en als ik de bovenstaande link volgt spreekt men nog altijd van 5 apparaten?

Reputatie 7
Badge +3

@Martin Even nagekeken en intern vind ik deze informatie terug: 

  • Een klant kan de app met dezelfde login installeren op maximaal 5 verschillende mobiele toestellen.

Groetjes,
Antonella

@AntonellaD Bedankt voor de info in ieder geval,

dan zal er inderdaad verkeerde informatie gegeven geweest zijn
of mss werd er bedoelt dat er per gsm abo nog een toestel kan bij aangesloten worden en
dan ook voor max van 5 gsms,
wat een totaal van 10 oplevert, enfin het is maar een vermoeden van mij?

Reputatie 7
Badge +3

@Martin Hierbij de volledige info dat we hierover hebben:

  • Slechts 1 abonnement op de Proximus TV-applicatie per klantenrekening, ook al heeft de klant verschillende Packs op diezelfde rekening (gelinkt aan de MyProximus-account).
  • De klanten met alleen Internet kunnen het product niet activeren.
  • Een klant kan de app met dezelfde login installeren op maximaal 5 verschillende mobiele toestellen.
  • Mobiele toestellen = smartphones & tablets. Een pc of laptop wordt dus niet meegerekend als een mobiel toestel.
  • Een toestel moet 30 dagen geregistreerd zijn vooraleer de klant het kan vervangen door een ander toestel, hij kan het verwijderen, maar het gratis slot zal pas na 30 dagen na de registratiedatum weer vrij zijn.

 Klanten kunnen ook TV kijken op meerdere apparaten (mobiel of PC) tegelijk via één account. De enige beperking is dat je maar op twee apparaten tegelijk naar hetzelfde kanaal kan kijken.
Het max aantal gelijktijdige streams is 5 voor alle kanalen.

Groetjes,
Antonella