Vraag

factuur telefonie

  • 18 May 2021
  • 3 reacties
  • 83 Bekeken

Badge +1

hallo,

 

Ik merk dat ik reeds meer dan 9euro over mijn budget zit bij de vaste telefoon, waar kan ik zien door wat/wie het komt?

Vroeger kon ik het zelf opzoeken, dat was veel beter.

Deze week enkele keren opgebeld geweest door 0044 en 0030 nummers, ééntje had ik opgenomen (miss 5 seconden lang) de andere 4 niet. Zou het daaraan kunnen liggen?

Nu heb ik dus helemaal geen zicht meer op de lopende factuur, jammer dat jullie dit nu op zo’n manier doen, waarschijnlijk om minder klachten te hebben op voorhand én om zeker te zijn dat het eerst betaald wordt.

Maar geen nood, ik ga de settings terug veranderen zodat ik terug de facturen krijg via de post. Zo kan ik klacht neerleggen vóórdat ik betaal.

 

Jullie website is er zeker niet op verbeterd, we kunnen dus niets meer controleren van wat in de huidige maand gebeurt.

 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Erwin P Dit betreft oproepen tijdens piekuren naar gewone nationale vaste lijn en gsm-nummers. Hier is zeker geen sprake van fraude of iets dergelijks.
Met jouw Tuttimus Fiber pack bel je enkel gratis door de week tussen 17u en 8u en 24/24 in het weekend en op feestdagen.

Groetjes,
Antonella

Badge +1

hallo,

Ik spreek ook niet echt over fraude hé, alhoewel... met al die buitenlandse nummers is het opletten geblazen.

 

Ik wou dat er gewoon een tool of wat dan ook was om de huidige stand te kunnen bekijken, vroeger kon dat, nu niet meer, écht jammer.

Reputatie 7
Badge +3

@Erwin P  Het is tijdelijk niet mogelijk om de details van het lopend verbruik te raadplegen. Hier wordt aan gewerkt.

Je verbruik in detail | Proximus

Groetjes,
Antonella

Reageer