Skip to main content

Er wordt ons nog steeds elke maand abonnementsgeld aangerekend voor 9 E1-licenties, die reeds begin april opgezegd werden. Ze werden door onszelf opgezegd alsook vanwege onze nieuwe IT-er.

Ik heb ondertussen al 5 keer telefonisch contact gehad met de klantendienst, maar die vinden ons niet meer. Op myproximus staat ook dat we “geen producten actief hebben”. Ik betaald dus voor….niks?

Wij hebben geen enkele andere dienst die we bij u afnemen, geen telefonie, geen tv, geen internet… Daardoor geraak ik ook niet in de juiste dienst binnen denk ik?

Ik wil deze licenties dus GESCHRAPT zien aub!!! Vandaag nog als het kan !!

Waar moet ik hiervoor aankloppen bij jullie? 

Ik wil u ook melden dat deze laatste en alle komende facturen niet meer betaald zullen worden.

 

Dank voor uw bericht

@Opreel Consulting  Ik heb hiervoor dossier 48271131 opgemaakt voor de bevoegde dienst. Een dossierbeheerder zal dit voor je nakijken en jou hierover verder op de hoogte houden. Groetjes, Antonella


Reageer