Vraag

V7: Foutmelding P025 en zwart beeldt

  • 12 April 2021
  • 37 reacties
  • 4316 Bekeken

Sinds gisteren ontvangen we soms een foutmelding “P025” op onze Android-V7-decoder. Deze kwam te voorschijn bij het uitgesteld kijken, nadien stopte het uitgestelde programma. Ook hebben we om de zoveel tijd een seconde (of twee) zwart beeld. Soms wel nog geluid, soms niet. Dit komt voor op elke zender. We hebben al een andere internetpoort en kabel geprobeerd maar dit blijft hetzelfde. We hebben nochtans een snelheid van rond de 60mbps download. Enig idee waaraan dit kan liggen?


37 reacties

*lukt nog steeds NIET bedoel ik

 

Hier hetzelfde 

En als je naar je "gids" kijkt dan ziz je nie wzlk programma bezig is.... alleen maar "aan het laden"

Is sinds gisteren

Ook alles al opnieuw opgestart

Hier hetzelfde probleem. 

Ik denk dat ik eens ga vragen achter een oudere tvbox

Hier.bog steeds dit probleem... p025 of p131....

Sinds februari klant en op die paar maanden al meer problemen dan met de gele concurrent de laatste 15 jaar.

Zowel modem als box al meermaals herstart, probleem blijft aanhouden. Bijna 2 dagen geen opnames kunnen bekijken, geen tv gids beschikbaar. 

Ik veronderstel dat dit a ratio zal worden verrekend in de factuur ook? 

 

Bij mij nu ook al een tijdje.

Daarjuist champions league aant het zien via opnamens.  Ineens geen beeld meer. Na opstarten model en decoder, niets meer.

Bij alle opnamens foutmelding p025.

Alleen maar problemen met die nieuwe box en wifi!!!!!

Sinds februari klant en op die paar maanden al meer problemen dan met de gele concurrent de laatste 15 jaar.

Zowel modem als box al meermaals herstart, probleem blijft aanhouden. Bijna 2 dagen geen opnames kunnen bekijken, geen tv gids beschikbaar. 

Ik veronderstel dat dit a ratio zal worden verrekend in de factuur ook? 

 


Ja inderdaad hier ook nog maar klant sinds september en al onnoemelijk veel keren moeten contacteren met dit probleem. Ben het ook wel enorm beu aan het worden.

Met een ziek kind in huis is dit zeker niet ideaal, lijkt me ook niet de bedoeling mensen te verplichten van ook nog netflix ofzo in huis te halen om toch maar iets te kunnen zien.

En inderdaad de kost blijft wel mooi hetzelfde. Gisteren ging men het nakijken en mij terug contacteren 20 minuten later om te kijken of het opgelost was maar niemand meer gehoord, zeer spijtig

FYI: Anders met een V5C decoder omruilen tot alles stabieler wordt metde V7?

Reputatie 7
Badge +5

@Caroline3 en alle anderen. 

Dit is een algemeen probleem en zijn bezig met dit zo snel mogelijk op te lossen.

Alle, 1 probleem opgelost toen.

Nu hebben we geen geluid bij onze opnames? Voor de rest wel. 🙄🙄🙄

Iemand hier een oplossing voor? Is al de hele dag, we hebben het al een paar keer uitgezet ... instellingen gekeken maar zie niks vreemd. 

heb je de dsecoder eerst zonder stroom gezet om dan de bbox  10 sec zonder stroom te zetten en als je terug kunt surfen dan de decoder terug onder spanning 

PS: morgen komen de Prox Forummedewerkers terug langs

Reputatie 7
Badge +5

@Caroline3 Heb je de stappen gevolgd die @Martin heeft voorgesteld? Heeft dit geholpen?

Kan je je gegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijken we het na.

Reageer