kregen vorige week een nieuwe decoder V7(Android) toegestuurd- hebben nu veelvuldig problemen dat beeld en geluid niet gelijk lopen( wa s met andere decoder nooit) iets aan te verhelpen???
Hello how can this be solved? i barely u use tv decoder. wanted to rent a movie and jesus 5e thrown in water unwatchable (MINION MOVIE). I mean the sound and picture is of by maybe 3-4 seconds... also on all channels. nothing to do with tv or sound system as ps4 and 5 and Netflix via smart tv works perfectly.
how to fix it?
Probleem blijft aanslepen, wifi in huis laat ook te wensen over en nu is het beeld via digicorder ook nog eens veel te kleurrijk en helemaal uit balans. Sinds ik klant ben bij Proximus niks da problemen. Ik bel deze week om alles stop te zetten. Ik ben het beu! En dit na 1 maand...
Kan dit bij ons ook worden aangepast? Hebben dit een paar maanden geleden ook aan de hand gehad..
groet
Kan je naar onze lijn ook even kijken aub? Alvast bedankt. Ik had een berichtje voor Jochen geschreven, maar geen antwoord gekregen.
Wij hebben hier hetzelfde probleem.
Na opstarten geen probleem, maar enkele uren later terug niet meer synchroon.
Kunnen jullie eens checken?
Mvg,
Jochen
Hallo,
ook wij ervaren dit probleem. Kan hier nog iets aan gedaan worden?
alvast erg bedankt!
ik zie dat je een fiberaansluiting hebt, heb je ook de fibermodem al eens zonder stroom gezet voor 15 sec en nadien de bbox en ten slotte de android decoder?
Groeten
Geert
Dit maakt het nog erger...
Het merendeel van de tijd zetten we zowel tv als digicorder af met afstandsbediening. Dus standby neem ik aan
Beste
Bij deze ingevuld.
Hopend op beterschap!
Arne
Dan loopt alles even normaal, maar na enkele dagen gaat beeld weer haperen, klank niet syncroon,....
Loopt het dan wel synchroom als je de decoder herstart hebt?
Geert
Ik zit met hetzelfde probleem. Krijg niemand vast bij klantendienst. Heel vervelend probleem. Kan dit worden aangepast aub? Ik ben nog maar een maand klant.... Jammer
Beste
Spijtig genoeg duikt hetzelfde probleem weer op. Deze keer was het bij het herbekijken van een programma. Beeld en geluid niet meer synchroon. Na het herstarten van de decoder werkt alles weer perfect maar dit blijft spijtig genoeg niet zo.
Is er nog iets dat jullie kunnen doen?
Mvg, Brent
Beste,
voorlopig lijkt alles terug in orde
bedankt.
Alvast bedankt, ik hou u op de hoogte of het probleem terugkomt na verloop van tijd of niet.
Mvg,
Brent
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.