Vraag

geluid en beeld niet synchroon



Toon eerste bericht

368 reacties

Hello  how can this be solved? i barely  u use tv decoder.  wanted to rent a movie  and jesus 5e thrown in water unwatchable  (MINION MOVIE). I mean the sound and  picture is of by maybe 3-4 seconds... also on all channels. nothing  to do with tv or sound system  as ps4 and 5 and Netflix via smart tv works perfectly.

how to fix it? 

Probleem blijft aanslepen, wifi in huis laat ook te wensen over en nu is het beeld via digicorder ook nog eens veel te kleurrijk en helemaal uit balans. Sinds ik klant ben bij Proximus niks da problemen. Ik bel deze week om alles stop te zetten. Ik ben het beu! En dit na 1 maand... 

Reputatie 6
Badge +3

@ChelS94 & @Wouter-Valerie  ik heb de aanpassingen op uw lijn uitgevoerd, best nog even de decoder herstarten.

Kan dit bij ons ook worden aangepast? Hebben dit een paar maanden geleden ook aan de hand gehad.. 

 

groet 

@jochenderidder Ik heb ook op uw lijn een aanpassing gedaan. Ik zie ook dat je 2 decoders hebt. Heb je dit probleem op allebei ? 

Kan je naar onze lijn ook even kijken aub? Alvast bedankt. Ik had een berichtje voor Jochen geschreven, maar geen antwoord gekregen. 

@HadewychT Ik heb maar 1 decoder.

Reputatie 7
Badge +4

@jochenderidder Ik heb ook op uw lijn een aanpassing gedaan. Ik zie ook dat je 2 decoders hebt. Heb je dit probleem op allebei ? 

Wij hebben hier hetzelfde probleem.

Na opstarten geen probleem, maar enkele uren later terug niet meer synchroon.

Kunnen jullie eens checken?

Mvg,

Jochen

Hallo,

ook wij ervaren dit probleem. Kan hier nog iets aan gedaan worden?

alvast erg bedankt!

Reputatie 7
Badge +3

@Arnevc 

ik zie dat je een fiberaansluiting hebt, heb je ook de fibermodem al eens zonder stroom gezet voor 15 sec en nadien de bbox en ten slotte de android decoder?

 

Groeten

Geert

Dit maakt het nog erger... 

Reputatie 7
Badge +5

@Arnevc Kan je beide toestellen eens uitschakelen? Eerst de modem terug aan zetten en van zodra die verbinding heeft mag je de decoder terug aanzetten. 

Het merendeel van de tijd zetten we zowel tv als digicorder af met afstandsbediening. Dus standby neem ik aan

Reputatie 5
Badge +2

@Arnevc  Als je de tv in standby zet doe je dit dan ook met de tvbox?

Beste

Bij deze ingevuld. 

Hopend op beterschap!

Arne

Reputatie 5
Badge +2

@Arnevc Zou je uw klantennummer kunnen toevoegen in je forumprofiel zodat we de lijn kunnen controleren.

Dan loopt alles even normaal, maar na enkele dagen gaat beeld weer haperen, klank niet syncroon,.... 

Reputatie 7
Badge +3

@Arnevc 

Loopt het dan wel synchroom als je de decoder herstart hebt?

 

Geert

Ik zit met hetzelfde probleem. Krijg niemand vast bij klantendienst. Heel vervelend probleem. Kan dit worden aangepast aub? Ik ben nog maar een maand klant.... Jammer

Reputatie 5
Badge +2

@BrentJanssens Kun je de modem een resetten? Als het dan nog niet beter is, zou ik een modemswap aanraden.

Beste @Michael V ,

Spijtig genoeg duikt hetzelfde probleem weer op. Deze keer was het bij het herbekijken van een programma. Beeld en geluid niet meer synchroon. Na het herstarten van de decoder werkt alles weer perfect maar dit blijft spijtig genoeg niet zo. 
 

Is er nog iets dat jullie kunnen doen?

 

Mvg, Brent

@Bkeppe Ik heb een aanpassing gedaan op je lijn. Kun je even testen of het nu beter is?

Beste,

voorlopig lijkt alles terug in orde đŸ‘đŸŒ  
bedankt. 

@BrentJanssensIk heb een aanpassing gedaan op je lijn. Kun je even testen of het nu beter is?

Alvast bedankt, ik hou u op de hoogte of het probleem terugkomt na verloop van tijd of niet. 
 

Mvg, 

Brent

Reputatie 5
Badge +2

@Bkeppe Ik heb een aanpassing gedaan op je lijn. Kun je even testen of het nu beter is?

Reputatie 5
Badge +2

@BrentJanssensIk heb een aanpassing gedaan op je lijn. Kun je even testen of het nu beter is?

Reageer