Vraag

geluid en beeld niet synchroon



Toon eerste bericht

368 reacties

Reputatie 5
Badge +2

@ian.v Ik nogmaals een aanpassing gedaan. Kan je eens kijken of het beter is nu?

Reputatie 5
Badge +2

@N_verschelden Ik heb een update van je modem gedaan. Je zou eens moeten kijken of het nu beter is. Als het nog niet in orde is, zou u eens de decoder met een kabel kunnen verbinden aan de modem en dan testen of het beter is?

Reputatie 5
Badge +2

@Bjarne_O Heb je een mogelijkheid om de decoder die draadloos verbonden is aan te sluiten met Lan en dan testen of het probleem zich blijft herhalen?

@DaisyS Na een paar dagen dat het OK was (we kijken ook niet elke dag uitgesteld), was het geluid en beeld terug uit synchro. 

Beste,

wij hebben ook al geruime tijd last van dit probleem, kan er voor ons ook iets gedaan worden aub?

Alvast bedankt.

@ian.v Kan je het nu nogmaals proberen? 

 

Nog steeds niet in orde.

Beste, bij mij zijn het beeld en de klank ook niet synchroon op de opnames. Zou u dat bij mij ook willen aanpassen? Alvast heel erg bedankt!

@Bjarne_O Ik heb nogmaals eenpassing gedaan aan je lijn. Kan je het nu nogmaals bekijken?

Helaas niets veranderd, als ik via de youtube app op de decoder een audio sync test doe, zie ik dat het geluid telkens een tel achter loopt..

Reputatie 7
Badge +5

@Bjarne_O Ik heb nogmaals eenpassing gedaan aan je lijn. Kan je het nu nogmaals bekijken?

@Bjarne_O Het zou kunnen. Wat ik eigenlijk zou aanraden is de modem eens te resetten en de wifi bridge opnieuw te koppelen.

Beste Daisy, ik heb intussen de modem en bridge gereset en alles opnieuw aangesloten. Nog steeds loopt het niet synchroon.

Reputatie 7
Badge +5

@ian.v Kan je het nu nogmaals proberen? 

 

@ian.v Ik heb je instellingen aangepast.

 

Nog steeds geen verbetering. Kan er nog eens naar gekeken worden? 

 

 

Reputatie 7
Badge +5

@Bjarne_O Het zou kunnen. Wat ik eigenlijk zou aanraden is de modem eens te resetten en de wifi bridge opnieuw te koppelen.

@Bjarne_O Kan je de wifi bridge eens opnieuw koppelen? 

Heb ik reeds gedaan na telefonisch contact met de klantendienst. Dit had geen effect toen.

Zou dit nu door de aanpassing en opnieuw koppelen wel effect kunnen hebben misschien?

 

mvg

Reputatie 7
Badge +5

@Steven.roodhooft Ik heb je privé gegevens uit de post gehaald wegens privacy redenen. 

Ik heb een aanpassing gedaan. Kan je eens testen?

Reputatie 7
Badge +5

@Bjarne_O Kan je de wifi bridge eens opnieuw koppelen? 

Klantnummer *******

Beste mijn geluid en beeld loopt ook niet synchroon kan je dit voor mij ook na kijken 

Alvast bedankt

@DaisyS ik heb alles herstart, maar er is geen verandering. Mijn Tv in de woonkamer is aangesloten via een wifi-bridge. Die in de slaapkamer via lan aansluiting en daar is er geen probleem. 

Reputatie 7
Badge +5

@Bjarne_O Ik heb een aanpassing gedaan aan je lijn. Kan je alles eens herstarten? 

Beste, ik heb dit probleem ook. Is het mogelijk hier iets aan te doen? Alvast bedankt

Beste, is het mogelijk om naar de instellingen van mijn profiel te kijken om het probleem te verhelpen?

Alvast bedankt,

 

Bjarne

Reputatie 7
Badge +5

@DannyVdp Hou ons op de hoogte.

@Michael V bedankt om hiernaar te kijken. Zonet een programma uitgesteld bekeken maar het probleem was nog steeds aanwezig. Box herstart en hetzelfde programma bekeken. Nu wel OK maar dat is het steeds vlak na een herstart. Ik hou het in het oog om te zien of het ook zo blijft.

Reputatie 5
Badge +2

@DannyVdp Ik heb een aanpassing gedaan aan uw lijn. Kun je even kijken of het beter is nu?

@jnsvr

@SanderVs

@kerstmuts

 

We gaan dit verder onderzoeken, ik stuur dit door naar onze IDTV (remote) experts. We hebben de laatste tijd wel meer meldingen hierover gekregen. 

We houden je op de hoogte.

 

groeten

Geert

Bij alle zenders, zowel bij live tv als op opnames. Andere HDMI kabel geprobeerd, tv box herstart,… geen enkele verbetering. Begint een beetje vervelend te worden. Onlangs de prijsverhoging maar deftig tv kijken via de tv box zit er niet meer in. Rechtstreeks via Android tv de vrtnu app, vtm go biedt een oplossing voor het geluidssync probleem en daarbovenop ook nog eens betere surround sound ondersteuning..

 

Kan er opnieuw mijn configuratie nagekeken worden en concreet zeggen welke andere stappen nog mogelijk zijn? 

Je kunt dit proberen en als het niet goed blijft kunnen de Prox forummedewerkers een instelling veranderen.

Reageer