kregen vorige week een nieuwe decoder V7(Android) toegestuurd- hebben nu veelvuldig problemen dat beeld en geluid niet gelijk lopen( wa s met andere decoder nooit) iets aan te verhelpen???
Beste,
wij hebben ook al geruime tijd last van dit probleem, kan er voor ons ook iets gedaan worden aub?
Alvast bedankt.
Nog steeds niet in orde.
Beste, bij mij zijn het beeld en de klank ook niet synchroon op de opnames. Zou u dat bij mij ook willen aanpassen? Alvast heel erg bedankt!
Helaas niets veranderd, als ik via de youtube app op de decoder een audio sync test doe, zie ik dat het geluid telkens een tel achter loopt..
Beste Daisy, ik heb intussen de modem en bridge gereset en alles opnieuw aangesloten. Nog steeds loopt het niet synchroon.
Nog steeds geen verbetering. Kan er nog eens naar gekeken worden?
Heb ik reeds gedaan na telefonisch contact met de klantendienst. Dit had geen effect toen.
Zou dit nu door de aanpassing en opnieuw koppelen wel effect kunnen hebben misschien?
mvg
Ik heb een aanpassing gedaan. Kan je eens testen?
Klantnummer *******
Beste mijn geluid en beeld loopt ook niet synchroon kan je dit voor mij ook na kijken
Alvast bedankt
Beste, ik heb dit probleem ook. Is het mogelijk hier iets aan te doen? Alvast bedankt
Beste, is het mogelijk om naar de instellingen van mijn profiel te kijken om het probleem te verhelpen?
Alvast bedankt,
Bjarne
We gaan dit verder onderzoeken, ik stuur dit door naar onze IDTV (remote) experts. We hebben de laatste tijd wel meer meldingen hierover gekregen.
We houden je op de hoogte.
groeten
Geert
Bij alle zenders, zowel bij live tv als op opnames. Andere HDMI kabel geprobeerd, tv box herstart,… geen enkele verbetering. Begint een beetje vervelend te worden. Onlangs de prijsverhoging maar deftig tv kijken via de tv box zit er niet meer in. Rechtstreeks via Android tv de vrtnu app, vtm go biedt een oplossing voor het geluidssync probleem en daarbovenop ook nog eens betere surround sound ondersteuning..
Kan er opnieuw mijn configuratie nagekeken worden en concreet zeggen welke andere stappen nog mogelijk zijn?
Je kunt dit proberen en als het niet goed blijft kunnen de Prox forummedewerkers een instelling veranderen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.