kregen vorige week een nieuwe decoder V7(Android) toegestuurd- hebben nu veelvuldig problemen dat beeld en geluid niet gelijk lopen( wa s met andere decoder nooit) iets aan te verhelpen???
Ik heb een aanpassing gedaan. Kan je eens testen?
Klantnummer *******
Beste mijn geluid en beeld loopt ook niet synchroon kan je dit voor mij ook na kijken
Alvast bedankt
Beste, ik heb dit probleem ook. Is het mogelijk hier iets aan te doen? Alvast bedankt
Beste, is het mogelijk om naar de instellingen van mijn profiel te kijken om het probleem te verhelpen?
Alvast bedankt,
Bjarne
We gaan dit verder onderzoeken, ik stuur dit door naar onze IDTV (remote) experts. We hebben de laatste tijd wel meer meldingen hierover gekregen.
We houden je op de hoogte.
groeten
Geert
Bij alle zenders, zowel bij live tv als op opnames. Andere HDMI kabel geprobeerd, tv box herstart,… geen enkele verbetering. Begint een beetje vervelend te worden. Onlangs de prijsverhoging maar deftig tv kijken via de tv box zit er niet meer in. Rechtstreeks via Android tv de vrtnu app, vtm go biedt een oplossing voor het geluidssync probleem en daarbovenop ook nog eens betere surround sound ondersteuning..
Kan er opnieuw mijn configuratie nagekeken worden en concreet zeggen welke andere stappen nog mogelijk zijn?
Je kunt dit proberen en als het niet goed blijft kunnen de Prox forummedewerkers een instelling veranderen.
Sinds gisteren hebben wij ook dit probleem los ik dit op met een volledige reset?
Beste, ik heb dit probleem ook. Is het mogelijk hier iets aan te doen? Alvast bedankt
Het is veel beter nu. Dank u voor de service
hebben jullie die storingen op alle kanalen?
Geert
idd op alle kanalen hetzelfde probleem
Dank je wel, ik geef het alvast door.
Geert
hebben jullie die storingen op alle kanalen?
Geert
idd op alle kanalen hetzelfde probleem
We gaan dit verder onderzoeken, ik stuur dit door naar onze IDTV (remote) experts. We hebben de laatste tijd wel meer meldingen hierover gekregen.
We houden je op de hoogte.
groeten
Geert
Dag Michael,
dank voor uw poging maar...
geen verbetering. Het is vreemd dat onze installatie goed werkte en dan plots totaal niet meer. Bovendien niet enkel met tv. Ik zou graag weten wat proximus gewijzigd heeft waardoor alle producten momenteel problemen hebben.
Hallo, hier ook sinds de installatie problemen met de synchronisatie, kan hier ook eens gekeken worden aub. Grtz
Neen geen verbetering
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.