Vraag

geluid en beeld niet synchroon



Toon eerste bericht

254 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@Steven.roodhooft Ik heb je privé gegevens uit de post gehaald wegens privacy redenen. 

Ik heb een aanpassing gedaan. Kan je eens testen?

Reputatie 7
Badge +4

@Bjarne_O Kan je de wifi bridge eens opnieuw koppelen? 

Klantnummer *******

Beste mijn geluid en beeld loopt ook niet synchroon kan je dit voor mij ook na kijken 

Alvast bedankt

@DaisyS ik heb alles herstart, maar er is geen verandering. Mijn Tv in de woonkamer is aangesloten via een wifi-bridge. Die in de slaapkamer via lan aansluiting en daar is er geen probleem. 

Reputatie 7
Badge +4

@Bjarne_O Ik heb een aanpassing gedaan aan je lijn. Kan je alles eens herstarten? 

Beste, ik heb dit probleem ook. Is het mogelijk hier iets aan te doen? Alvast bedankt

Beste, is het mogelijk om naar de instellingen van mijn profiel te kijken om het probleem te verhelpen?

Alvast bedankt,

 

Bjarne

Reputatie 7
Badge +4

@DannyVdp Hou ons op de hoogte.

@Michael V bedankt om hiernaar te kijken. Zonet een programma uitgesteld bekeken maar het probleem was nog steeds aanwezig. Box herstart en hetzelfde programma bekeken. Nu wel OK maar dat is het steeds vlak na een herstart. Ik hou het in het oog om te zien of het ook zo blijft.

Reputatie 4
Badge +2

@DannyVdp Ik heb een aanpassing gedaan aan uw lijn. Kun je even kijken of het beter is nu?

@jnsvr

@SanderVs

@kerstmuts

 

We gaan dit verder onderzoeken, ik stuur dit door naar onze IDTV (remote) experts. We hebben de laatste tijd wel meer meldingen hierover gekregen. 

We houden je op de hoogte.

 

groeten

Geert

Bij alle zenders, zowel bij live tv als op opnames. Andere HDMI kabel geprobeerd, tv box herstart,… geen enkele verbetering. Begint een beetje vervelend te worden. Onlangs de prijsverhoging maar deftig tv kijken via de tv box zit er niet meer in. Rechtstreeks via Android tv de vrtnu app, vtm go biedt een oplossing voor het geluidssync probleem en daarbovenop ook nog eens betere surround sound ondersteuning..

 

Kan er opnieuw mijn configuratie nagekeken worden en concreet zeggen welke andere stappen nog mogelijk zijn? 

Je kunt dit proberen en als het niet goed blijft kunnen de Prox forummedewerkers een instelling veranderen.

Sinds gisteren hebben wij ook  dit probleem los ik dit op met een volledige reset?

@GeertC @Michael V ik heb een paar dagen geleden, zoals gevraagd, mijn profiel aangevuld met lijngegevens. Kunnen jullie dit voor mijn installatie ook nakijken ?

Beste, ik heb dit probleem ook. Is het mogelijk hier iets aan te doen? Alvast bedankt

@Mario uyt Ik heb een aanpassing gedaan op uw lijn. Kan je testen of het nu beter is?

Het is veel beter nu. Dank u voor de service

Reputatie 7
Badge +3

@jnsvr

@SanderVs

@kerstmuts

 

hebben jullie die storingen op alle kanalen?

 

Geert

idd op alle kanalen hetzelfde probleem

 

Dank je wel, ik geef het alvast door.

 

Geert

@jnsvr

@SanderVs

@kerstmuts

 

hebben jullie die storingen op alle kanalen?

 

Geert

idd op alle kanalen hetzelfde probleem

 

Reputatie 7
Badge +3

@jnsvr 

@SanderVs 

@kerstmuts 

 

hebben jullie die storingen op alle kanalen?

 

Geert

Reputatie 7
Badge +3

@SanderVs 

heb je dit ook op de andere (niet android) decoder, de v5 compact?

 

Geert

Reputatie 7
Badge +3

@jnsvr

@SanderVs 

@kerstmuts 

 

We gaan dit verder onderzoeken, ik stuur dit door naar onze IDTV (remote) experts. We hebben de laatste tijd wel meer meldingen hierover gekregen. 

We houden je op de hoogte.

 

groeten

Geert

@SanderVs Ik heb een update van uw Bbox gedaan. Zou je kunnen testen of het beter is? En als er nog problemen zijn zou ik aanraden uw decoder rechtstreeks aan te sluiten op je Bbox.

Dag Michael,

 

dank voor uw poging maar...

geen verbetering. Het is vreemd dat onze installatie goed werkte en dan plots totaal niet meer. Bovendien niet enkel met tv. Ik zou graag weten wat proximus gewijzigd heeft waardoor alle producten momenteel problemen hebben.

Hallo,  hier ook sinds de installatie problemen met de synchronisatie, kan hier ook eens gekeken worden aub. Grtz

Reputatie 7
Badge +3

@jnsvr 

is het nu verbeterd?

Heb je de HDMI kabel ook al eens nagekeken?

 

Geert

@jnsvr Ik heb nogmaals een aanpassing gedaan aan de lijn. Kan je testen of het nu beter is?

Neen geen verbetering @Michael V. Is er nog iets dat gedaan kan worden? Geluid rechtstreeks via de tv (Netflix op Android tv bvb) allemaal perfect in sync, enkel met de Android box van jullie dus sinds een tijdje niet… is er iets gewijzigd want er lijken zo veel dit probleem te hebben..?

Reputatie 4
Badge +2

@SanderVs Ik heb een update van uw Bbox gedaan. Zou je kunnen testen of het beter is? En als er nog problemen zijn zou ik aanraden uw decoder rechtstreeks aan te sluiten op je Bbox.

Reageer